Kronan?Ja det gör den verkligen.. men ändå 30% är rätt saftigt slag, sen är väl inte kronan helt super heller... med det sagt...rolig klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kronan?Ja det gör den verkligen.. men ändå 30% är rätt saftigt slag, sen är väl inte kronan helt super heller... med det sagt...rolig klocka.
Svenska kronan gissar jag.Kronan?
Visst men samtidigt borde väl 96k vara rätt lågt för en så rare DD i bra skick?Ja det gör den verkligen.. men ändå 30% är rätt saftigt slag, sen är väl inte kronan helt super heller... med det sagt...rolig klocka.
Det jag menade ja..Svenska kronan gissar jag.
Fast egentligen är det väl bara länken som är ovanlig (?), min okunskap kanske lyser igenom?Visst men samtidigt borde väl 96k vara rätt lågt för en så rare DD i bra skick?
Har bara sett dessa länkar hos finhandlare tidigare så jag vet inte vad folk betalar för dem. Tror inte det var ett fynd för pengarna men de är ovanliga och skicket var riktigt bra.Det jag menade ja..
Fast egentligen är det väl bara länken som är ovanlig (?), min okunskap kanske lyser igenom?
Hur ovanligt är "Baton markers" egentligen, högt premium?
Annars har vi väl en fin 1803 (50-60K) och länken kostar då 30-40k?
jag medGlömde den här koolingen
Så du högg Rolexen! Bra köp!
Fattar vad du menar. Den där va grann som man säger.
Ingen rast, ingen vila för din del! El Primero hoarder? Synd att du missade.Missade precis en 18k El Primero på bukten! Trodde jag hade den för ett vrakpris, men när det var 10s blev jag överbjuden och hann inte kontra
Ser hemsk ut, ny lågprisklocka?Missade denna med en hårsmån.
Tur att du missade den! ser inte rolig ut tbh :/Missade denna med en hårsmån.
Har aldrig sett något liknande. Berätta gärna mer!
Har sett förr, men vet inte vad det egentligen är. 53 mm, minute repeater, kromad boett och Mathey Tissot. Verkar som de byggdes som den ser ut ovan. Väldigt oklar. Hade den varit bärbar hade jag satsat riktigt hårt, drömmer om en repeater för handleden.Har aldrig sett något liknande. Berätta gärna mer!
Ser att inlägget år gammalt, men hojta till om du är sugen på en svart El Primero De LucaIngen rast, ingen vila för din del! El Primero hoarder? Synd att du missade.
Hade också den på bevakning men fastnade i jobb så den glömdes bort.Attans! Är du här får du gärna skicka ett PM...
Attans! Är du här får du gärna skicka ett PM...