gör så eller så köper jag den och swishar dig pengar =)Jo men vill veta om det ens är värt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
gör så eller så köper jag den och swishar dig pengar =)Jo men vill veta om det ens är värt det
2000 euro före påbörjat prutningsförsök.Wow! Vad ska de ha för den? Är inte påläst på modellen, men den ser ut att sakna vridringspilen, eller?
Fick puls först - trodde inte gubben visste vad han sålde men han hade en del andra roliga ur också. Kanske ska pruta ändå trots att minutvisaren verkar fel . Någon som vet vad ett rimligt pris vore om minutvisarna och piggen på bezeln vore rätt?Blev aldrig klok på vilka tavelvarianter som är ok. Stört kool Longines däremot.
Fick puls först - trodde inte gubben visste vad han sålde men han hade en del andra roliga ur också. Kanske ska pruta ändå trots att minutvisaren verkar fel . Någon som vet vad ett rimligt pris vore om minutvisarna och piggen på bezeln vore rätt?
Fanns två Longines, två kronografer, en Bubbleback och lite annat skrot.Du får ta fler bilder på vad han har
Fanns två Longines, två kronografer, en Bubbleback och lite annat skrot.
Ecseri Flea Market. 20 minuters taxiresa från centrum.Var någonstans i Budapest?
Mysigt. Rå Desotos jag aldrig sett tidigare.Fanns två Longines, två kronografer, en Bubbleback och lite annat skrot.
Gillade den också men blev tyvärr inget köp den här gången. Hittade även en till Bubbleback som jag förmodar är ommålad?Mysigt. Rå Desotos jag aldrig sett tidigare.
Yes, det är den.Gillade den också men blev tyvärr inget köp den här gången. Hittade även en till Bubbleback som jag förmodar är ommålad?
Jag får väl ta mig tillbaka till min födelsestad nån gång och gå och shoppaEcseri Flea Market. 20 minuters taxiresa från centrum.
Det tycker jag. Hade aldrig varit i Budapest innan men måste säga att det är en fantastisk stadJag får väl ta mig tillbaka till min födelsestad nån gång och gå och shoppa
Det tycker jag. Hade aldrig varit i Budapest innan men måste säga att det är en fantastisk stad
Ser ut att vara trevliga ur!Det tycker jag. Hade aldrig varit i Budapest innan men måste säga att det är en fantastisk stad
Budapest kan varmt rekommenderas! Grym stad verkligenSer ut att vara trevliga ur!
Tack för inspirationen, funderar på att åka till Budapest om ett tag.
Glaset (plexit) ser perfekt ut!behöver hjälp igen!
Är det glaset eller tavlan som är så dimmigt? vad har hänt? Om glaset, så går det väl att byta? 37mm landeron 248 verk...
Förutom klassiska tells så som suddigt/kladdigt tryck, snett applicerade index eller logga (avtagna före målning), saknad swissmärkning så är det inte säkert att en ommålad tavla har dessa. Det bästa är att jämföra mot andra exemplar för referens. Erfarenhet av att ha sett många tavlor ger även en känsla för när något är som det inte ska vara.Hur ser man tydligt om en tavla är målad?
Skulle nog gissa att mycket av "suddigheten" sitter i glaset, som borde gå att polera bort utan större besvär. Tavlan ser även ordentligt patinerad ut, men kan säkert vara ganska mysig därunder.behöver hjälp igen!
Är det glaset eller tavlan som är så dimmigt? vad har hänt? Om glaset, så går det väl att byta? 37mm landeron 248 verk...
Ser ut som klarlacken gett upp, inte glaset som står för den huvudsakliga patinan. Kromad boett?behöver hjälp igen!
Yes, och väldigt dåligt nymålad kronografsekund om jag inte ser fel.Ja kromad boett men verkar som att det ända avskaver är på hornet. Är 5 lax för mycket ?