Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här. Saknaden är stor, kollar fortfarande efter de på deras favoritplatser.Länge sedan jag postade här. Saknaden efter vår ryssflicka är enorm sedan hon lämnade oss för någon månad sedan. Lägger upp en bild.
Precis, och plötsligt tycker man sig se henne passera i ögonvrån, som en skugga.Samma här. Saknaden är stor, kollar fortfarande efter de på deras favoritplatser.
NFO i tv-soffan...
Två Britter som gillar varandra och IWC, precis som jag ...
Hur funkar rasen tycker du? Våran förra granne hade en och tyckte den var riktigt bra som familjekatt så vi funderar på en till nästa sommar när huset blir klart. Har två barn på 3 och 1.
Bekväm sak det där!
Så fina de är.. hårar de mycket nu?De växer fort
Tack... De hårar som faaan...Så fina de är.. hårar de mycket nu?
Det sjuka är att man hittar hår överallt...Tack... De hårar som faaan...
Japp... hjälper inte att jag fick reda på att jag är allergisk efter vi skaffade andra kattenDet sjuka är att man hittar hår överallt...
Mina föräldrar passade vår katt för typ 2 år sedan i någon månad... de hittar fortfarande hår
Vår katt blir borstad max varannan vecka, dock en bonnkatt men hårar dock en del ändå...Japp... hjälper inte att jag fick reda på att jag är allergisk efter vi skaffade andra katten
Vi brukar försöka borsta de 4-5 gånger i veckan , har blivit bättre iaf
Förstår det... Ena katten är rätt enkel att borsta då hon tycker om det.. den andra hatar detVår katt blir borstad max varannan vecka, dock en bonnkatt men hårar dock en del ändå...
Blir vårt att hinna med det när man har två kids som vill bli prioriterade..
Lite samma här, vår kan fan inte stå stilla så det är ett jävla jobb, han blir lite uttråkad efter en stund.Förstår det... Ena katten är rätt enkel att borsta då hon tycker om det.. den andra hatar det