• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

azcii

Patek
2-Faktor
Lite bilder på våra charmtroll

PicsArt_10-27-02.01.21.png

IMG_20191027_135342_471_compress94.jpg
IMG_20191027_135319_350_compress30.jpg
IMG_20191027_135635_818_compress87.jpg
IMG_20191027_130759_347_compress44.jpg
IMG_20191027_130054_132_compress31.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Hur funkar rasen tycker du? Våran förra granne hade en och tyckte den var riktigt bra som familjekatt så vi funderar på en till nästa sommar när huset blir klart. Har två barn på 3 och 1.

Lite som hund fast ändå katt. Vår erfarenhet efter två honor och en hane är att honorna definitivt är lugnare, utåtriktade och mera hundlika medans hanarna är mera katt och lite försiktiga med okända. Mycket trevliga katter, som också trivs mycket bra med hundar, som jag också råkar ha två av .... ;)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Det sjuka är att man hittar hår överallt...
Mina föräldrar passade vår katt för typ 2 år sedan i någon månad... de hittar fortfarande hår :)
Japp... hjälper inte att jag fick reda på att jag är allergisk efter vi skaffade andra katten

Vi brukar försöka borsta de 4-5 gånger i veckan , har blivit bättre iaf
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Japp... hjälper inte att jag fick reda på att jag är allergisk efter vi skaffade andra katten

Vi brukar försöka borsta de 4-5 gånger i veckan , har blivit bättre iaf
Vår katt blir borstad max varannan vecka, dock en bonnkatt men hårar dock en del ändå...
Blir vårt att hinna med det när man har två kids som vill bli prioriterade..
 
Topp