Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, jo.. vist är han stor men det är mest flüff..Stadig bjässe. Vad väger han/hon?
Det där är ju ett riktigt rovdjurDen I tidigare tråden “zoo skaparen” tröttnade lika snabbt som det började och har inte tagit in några nya djur på en vecka. Däremot har hon, oklart när/med vem, varit i slagsmål vilket man ser på örat…
Som tur är är det inget som stör henne och efter konsultation med veterinär så får vi "bara" vänja oss med hennes nya utseende. Smeknamn nu? Givetvis Scar som i Lejonkungen.
![]()
Jag och bengalen chillar lite... en bengalkatt är som att ha ett barn till.![]()
Haft en sån för ett gäng år sen också, tyvärr fick hon något fel som hon först opererades för och sedan fick tillbaka ett år senareSamma med Sphynx.... Underbart men besvärligt!
Haft en sån för ett gäng år sen också, tyvärr fick hon något fel som hon först opererades för och sedan fick tillbaka ett år senare
dock lite mer lynnig ras måste jag säga, bengaler är i mitt tycke mjukare, men energi som en katt på tjack.
Underbara raser bägge tvåÄr nog väldigt individuellt. Min kompis Bengal var en mjuk (att ta på), underbart vacker katt men väldigt jobbig.
Vår Sphynx tjej är galet kärleksfull och mysig, intensiv och hatar att vara ensam ens en timme.
Underbara djur och skulle inte kunna vara utan henne nu! Just nu ligger hon mellan mina ben i soffan och myser!
Ny katt i huset?Säkrat balkongen temporärt, nu lite premiärhäng för Stina.
![]()
![]()
![]()
Hon har varit med oss i tre år nuNy katt i huset?
Sphynxar är helt underbaraSphynxar är extremt konstiga varelser men bättre katter är svårt att hitta
Nackdelen är väl den obligatoriska svettpölen när dom vägrar göra annat än ligga skin mot skinn på magen hela natten
![]()
![]()
Beklagar. Underbart fin var han.Sphynxar är helt underbara. Saknar vår som tyvärr gick bort i diabetes
.
![]()
![]()
Tack så mycketBeklagar. Underbart fin var han.
Han ser lite grumpy ut som vår andra. Men sällan dom faktiskt är det
Sphynxar är extremt konstiga varelser men bättre katter är svårt att hitta
Nackdelen är väl den obligatoriska svettpölen när dom vägrar göra annat än ligga skin mot skinn på magen hela natten
![]()
![]()
2! Känns nästan obligatoriskt med tanke på hur sällskapssjuka dessa ärTack så mycket. Han var helt underbar
. Hehe ja eller hur
. Oj vilken sötnos ni har. Hur många Sphynx har ni?
Haft som mest fem Sphynxar samtidigt2! Känns nästan obligatoriskt med tanke på hur sällskapssjuka dessa är