• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Sjobedan

Rolex
Någon som är intresserad av blandras kattungar? (Sibirisk och okänd)

fick bekräftat idag att katten är dräktig.

vill gärna slippa blocket och folket det drar med sig.

tänkt pris är 8000:- pr katt.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
En gammal bild på katten när han nös. Vinner inga skönhetspriser men han ser rolig ut. :)


nyser.JPG
 

Martin.

Omega
2-Faktor
Den I tidigare tråden “zoo skaparen” tröttnade lika snabbt som det började och har inte tagit in några nya djur på en vecka. Däremot har hon, oklart när/med vem, varit i slagsmål vilket man ser på örat…
Som tur är är det inget som stör henne och efter konsultation med veterinär så får vi "bara" vänja oss med hennes nya utseende. Smeknamn nu? Givetvis Scar som i Lejonkungen.
01.png
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Den I tidigare tråden “zoo skaparen” tröttnade lika snabbt som det började och har inte tagit in några nya djur på en vecka. Däremot har hon, oklart när/med vem, varit i slagsmål vilket man ser på örat…
Som tur är är det inget som stör henne och efter konsultation med veterinär så får vi "bara" vänja oss med hennes nya utseende. Smeknamn nu? Givetvis Scar som i Lejonkungen.
01.png
Det där är ju ett riktigt rovdjur 👌🏻
 

Veratio

Cartier
Haft en sån för ett gäng år sen också, tyvärr fick hon något fel som hon först opererades för och sedan fick tillbaka ett år senare :(

dock lite mer lynnig ras måste jag säga, bengaler är i mitt tycke mjukare, men energi som en katt på tjack.

Är nog väldigt individuellt. Min kompis Bengal var en mjuk (att ta på), underbart vacker katt men väldigt jobbig.

Vår Sphynx tjej är galet kärleksfull och mysig, intensiv och hatar att vara ensam ens en timme.

Underbara djur och skulle inte kunna vara utan henne nu! Just nu ligger hon mellan mina ben i soffan och myser!
 

wotan

Rolex
Är nog väldigt individuellt. Min kompis Bengal var en mjuk (att ta på), underbart vacker katt men väldigt jobbig.

Vår Sphynx tjej är galet kärleksfull och mysig, intensiv och hatar att vara ensam ens en timme.

Underbara djur och skulle inte kunna vara utan henne nu! Just nu ligger hon mellan mina ben i soffan och myser!
Underbara raser bägge två :)
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
EDE08316-9F07-437E-B93C-3F7CB9F02741.jpeg

På landet finns det en kul kompis man kan hänga med (Den mörka).
Han har dock dåligt inflytande på våran katt. Den mörka jamar inte utan låter mer som en groda. Och i ca en veck efter att dom umgåtts låter även våran pälsboll som en groda 🐸
 
Topp