Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tanten har beställt en på nätet, bara väntat i två veckor på den nu dock...Dagens tips!
kyldynor!!
kostar en hundring typ och skrället ÄLSKAR den när det är så varmt att man smälter.
![]()
Tanten har beställt en på nätet, bara väntat i två veckor på den nu dock...
Fick precis dessa kort från min dåvarande flickvän. Blir inte mindre sugen på en, två eller tre Sphynx. Vilka sötnosar
.
![]()
![]()
Haha whatMin sambo visade precis bilden på SpindelBror!!! Osannolikt.
Underbart att en nykomling kan bli så välkomnad. Vår tjej kanske borde få en lillebror snart...
Haha what, världen är verkligen liten. Känner din sambo min dåvarande flickvän?
Ja dom verkar trivas med varandra. Det tycker jag låter som en bra plan
.
Stina gottar sig lite på fönsterbrädan. Sedan blev hon arg för jag tog massa kort och reste på sig
.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ja hon blev inte så glad på migHaha sötnos, blicken på bild 3![]()
Ändå rimligt..Han har sina idéer den här herren... Gick från soffan till badrummet, han kom snart efter och ville att jag skulle följa med tillbaka till soffan. Inte för att kela utan bara som sällskap när han ligger i andra änden av soffan![]()
![]()
En som gillar att åka bil.![]()
![]()
![]()