Nu vart de bild bombning men hitta gammla foton på båda 2Vi börjar misstänka att de är stor fan som lärt henne denna eleganta sov position
![]()
![]()
![]()
Omg vad söta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu vart de bild bombning men hitta gammla foton på båda 2Vi börjar misstänka att de är stor fan som lärt henne denna eleganta sov position
![]()
![]()
![]()
Underbar! Vad är detta för ras, Maine coon?Har aldrig förr sett en katt sitta i den här positionen, än mindre sova
![]()
![]()
Kom att tänka på kosmoskatten i Dr SnugglesEbbe har fått en konstig utväxt i nacken. Tror ni att vi behöver åka till veterinär ...?
![]()
Nej, det är rasen Sibirisk katt!Underbar! Vad är detta för ras, Maine coon?
Kobe opererade bort 2 tänder igår efter olyckan vid jul. Nu äter han redan bättre och verkar inte längre ha ontNu på morgonen när vi skulle borsta tänderna upptäckte jag att Kobe slagit av sin ena "huggtand", får bli en resa till veterinären efter helgen. Stackars gubben...
![]()
Skönt att höra!! Han är otroligt fin Kobe. Hur gammal är han?Kobe opererade bort 2 tänder igår efter olyckan vid jul. Nu äter han redan bättre och verkar inte längre ha ont
![]()
Ja det tycker jag också. Han blir 3 år nästa månad.Skönt att höra!! Han är otroligt fin Kobe. Hur gammal är han?
katter kan vara väldigt speciella, min katt åt enbart torrfoder fram tills nyligen och har först nu börjat äta blötmat.Jag har börjat undra om min katt i själva verket är en kanin utklädd till katt,
Han är ca 1 år gammal och det enda han vill äta är Friskies Junior och Whiskas i sås
Han har fått räkor, kyckling, färsk älgfärs direkt från skogen osv osv...även olika sorters Premium torrfoder
Noll intresse, han rör det inte. Är detta vanligt?
Nejdå. Vår katt äter sitt torrfoder och inget annat. Rör inte skinka, räkor, vilt eller nånting. Skulle inte överleva 24h i det vilda…Noll intresse, han rör det inte. Är detta vanligt?
Da ar vi nog slakt sager Angel.Min katt äter bara torrfoder format som trekanter, inget runt eller fyrkantigt.
Extremt udda djur och därför man älskar dom![]()
Kattmat Skall innehålla Taurin.Da ar vi nog slakt sager Angel.
Bruna bitar spottar hon ut pa golvet,medan de grona ats upp forst. Roda ater man pa natten...
Blotmat ska vara Vit fisk med tomater&ris....allt annat ratas. Varst av allt ar rakor i sas. Lamnas orort under hogljutt klagande pa dalig service.
Katter ar speciella allihop!
![]()
Kattmat Skall innehålla Taurin.
Den här lådan tycker Bonnie om att köra ner huvudet i och sedan ska vi peta in någon leksak i glappet mot golvet som hon grejar med från insidan av lådan.
Vi ställde undan den vid något tillfälle, men då gick hon och letade efter den och jamade lite olyckligt, så vi fick ställa tillbaka den igen.
![]()
![]()