Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har han övergett sin kartong eller har hans kompis flyttat in? alla undrar vad som har hänt.Får inte Ebbe sitta i mitt knä så lägger han sig på ett par av mina byxor ...
Har han övergett sin kartong eller har hans kompis flyttat in? alla undrar vad som har hänt.
Bullen! Du får flytta dig lite så farsan får tvätta händerna, ska börja med lite mat tänkte jag!
Här satt man ju rätt så skönt mannen!
Vad var det där, kan det ha varit en fluga kanske?!
Gud va trött jag blev Affe!
Hör inte vad du säger Affe, låter bara Bla, Bla, Bla...
OK då! Kan tänka mig och flytta på mig, ifall du fyller på skålen med blötmat GUBBE!
Det är nog inget mer avstressande än att titta på en Kisse som sover djupt…
Trötta tjejer!
Trött kat
Stackaren gått in i väggen. Är det så man får en Persian ? ;-)Trött katt.
Ah vad glad jag blir nar jag tittar in har. Trots illroda siffror tre dagar i dag pa borsen sa spelar det liksom ingen roll langre....
Kattraden levererar!
Exakt så efter en hård dag med ding-dong i Rolex tråden…uffa vad jobbigt det är att vara positiv och hjälpsam där…Samma här. Katt- och hundtråden är båda humörshöjande (har två av varje).
Har han den kvar?En till som gillar att lufta pungen.
Har han den kvar?
Bygger om hemma. Inget som någon våra två katter verkar förstå vitsen med. Storkatten inspekterar arbetet.
Nä. Men han gillar att vädra de tomma säckarna lol
Verkligen. Har ni en hane eller hona? Vi har en hane som är 6 år nu. Har blivit rejält stor . Väldigt social (när det passar…)Rätt lik våran NFO.
F.d. Hane, oxå 6 år, stor men mycket päls!Verkligen. Har ni en hane eller hona? Vi har en hane som är 6 år nu. Har blivit rejält stor . Väldigt social (när det passar…)
HaHa! Här kommer nästa favorit för både Rocky och Baloo : ihopknycklad post-it note!Sugrör. Måns vet hur man öppnar dörren och fiskar ur dom, sen lägger han dom överallt i sängar, soffor, under skåp osv…