Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HaHa! Här kommer nästa favorit för både Rocky och Baloo : ihopknycklad post-it note!
![]()
Oooo, yes. Klarvaknings panik på detSaker som ligger halvvägs ut över kanten på ett bord. Oemotståndligt.
Pennor. Inget är roligare än en bläckpenna på golvet kl 04:30.
You haz a flavor!Smaka på husse ibland.
![]()
Ja, det är väl mer eller mindre ett måste att kastrera han katter (om du inte ska ha dem till avel). De mår bättre av det, blir lugnare, speciellt om de är innekatter och inte kan va ute och ränna. Är de ute och inte kastrerade är det istället risk att de drar (förutom att de garanterat kommer sätta kattungar till världen till vänster o höger). Dessutom är det väl väldigt troligt att han kommer börja markera revir (pissa ner dina soffor osv) om han inte kastreras.Kastrerar ni era hankatter?
Min katt är nu 13 månader och okastrerad. Han har mognat mentalt. Jag vet inte om jag har hjärta att kastrera honom, samtidigt tänker jag att han kommer plågas av att vara okastrerad då han inte har möjlighet att träffa en kvinnlig partner.
Fördelar?
Nackdelar?
Uppskattar tips och råd om vad jag ska göra!
Kör på. Man mår bättre.Den här lilla kattfröken träffade jag på hos en hyresgäst idag! Tydligen så kallades hon för Semlan, jäklar så gosig hon var!
Satfläsk vad jag skulle vilja ha kattungar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kör på. Man mår bättre.![]()
Jag förstår. Din känsla förstår jag också.ABSOLUT! Men så länge Bullen är i livet, och det hoppas vi att han är för lång tid framöver, så är det inte läge för kattungar...
Vi kommer vara jourhem för en dräktig Elsa fr.o.m ikväll och ett par månader framåt, dvs massa kattungemys i ett par månaderDen här lilla kattfröken träffade jag på hos en hyresgäst idag! Tydligen så kallades hon för Semlan, jäklar så gosig hon var!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underbart mysigt!Den här lilla kattfröken träffade jag på hos en hyresgäst idag! Tydligen så kallades hon för Semlan, jäklar så gosig hon var!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mysigt!
Och är det en yachtmaster som kikar fram?
Fler borde ha blåställ till sin Yachtmaster!
Vi kommer vara jourhem för en dräktig Elsa fr.o.m ikväll och ett par månader framåt, dvs massa kattungemys i ett par månader![]()