• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Årets första kattsläpp nyss. Tella kastar sig givetvis direkt över gräset: ;)
Tella 2022-02-08 (1).jpg

Undrar vad Ebbe gör:
Tella 2022-02-08 (2).jpg

Han sitter på trappen då det båser för mycket för hans smak:
Ebbe 2022-02-08 (1).jpg

Ja(m) men öppna då:
Ebbe 2022-02-08 (2).jpg

Lugn, jag kommer Ebbe:
Ebbe 2022-02-08 (3).jpg

Ebbe 2022-02-08 (4).jpg

Vafan, ska han gå in så ska jag det också, men det var gott med lite gräs. :hungry:
Tella 2022-02-08 (3).jpg

Kollade snabbt och trodde det va mitt skrälle på bilden ju!! Vad är det gör ras?

bilder för referens
CA457575-D819-40E5-B5D6-1826295F57F4.jpeg

A8F49035-6C19-4F15-8431-9B6CCA0E0F32.jpeg
Ja de var lika. 😂 Vi har en Sibirisk katt. Vet du något om din? Sibirisk, norsk skogskatt och maincoonkatter är alla nära besläktade så jag gissar att din är kopplad till någon av dem? Men väldigt lik vår Sibiriska! Tassarna ser precis likadana ut (och lika stora 😂) Jättefin.

Ja de var lika. 😂 Vi har en Sibirisk katt. Vet du något om din? Sibirisk, norsk skogskatt och maincoonkatter är alla nära besläktade så jag gissar att din är kopplad till någon av dem? Men väldigt lik vår Sibiriska! Tassarna ser precis likadana ut (och lika stora 😂) Jättefin.
Han är brittisk långhår/ragdoll. översätts till översocial päls-påse!
Känner två sebiriska som man också ser många likheter med. Underbara djur!

Idag och igår har jag noga följt rapportering från Ukraina på SVT, TV4 och BBC. Hemska bilder. Men då ser man bilder på barnfamiljer som gått hella natten mot gränserna i Polen och Ungern. Med sig på axlarna, barnen, och släpandes på en resväska. Och i flera bilder jag set, också med hunden i famnen och katten i en kartong, kasse eller bur. Alla ska med i säkerhet.

Tillbaka
Topp