Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hyfsat lika?Rocky 9 år idag!Räkost & kötfärsbuffe väntar jubilaren.
![]()
Så fin! Namn?Hyfsat lika?
![]()
"Nä du får köpa dej en egen stol husse, den här är min nu"Kan jag få tillbaka min slitna kontorsstol nu Ebbe ...?
![]()
Vila i frid finaste Selma.![]()
Beklagar förlusten av en familjemedlem. Det gör ont i själ och hjärta. Man glömmer dom aldrig.Vila i frid finaste Selma.![]()
Det gör verkligen överjävligt ontBeklagar förlusten av en familjemedlem. Det gör ont i själ och hjärta. Man glömmer dom aldrig.![]()
Jag vet hur det känns. Många säger att man skall minnas alla fina stunder, men det gör lika ont ändå.Det gör verkligen överjävligt ont
Jag vet hur det känns. Många säger att man skall minnas alla fina stunder, men det gör lika ont ändå.
Lider verkligen med dig, så fruktansvärtVila i frid finaste Selma.![]()
Finns bara bra stunder med katternaÄr ju därför det gör så jäkla ont. För att man minns alla bra stunder plus de stunder man inte kunde ge dem.
@sjökvist - jag lider med dig / er.
Beklagar och lider med dig/erVila i frid finaste Selma.![]()
tack, ja det är fruktansvärt.Lider verkligen med dig, så fruktansvärt
ja detta är bland det jävligste man tvingas gå igenomBeklagar och lider med dig/er.
Vet hur det känns och det finns inget värre än låta en familjemedlem somna in.
Det är de verkligentack, ja det är fruktansvärt.
ja detta är bland det jävligste man tvingas gå igenom
stort tack, ja saknaden kommer sitta i för en lång tid framöverDet är de verkligen. Känner fortfarande stor saknad efter våran Sphynx som fick somna in 1,5år sedan. Finns här om det skulle vara något.
Det var ledsamt att hora.Vila i frid finaste Selma.![]()
stort tackDet var ledsamt att hora.
Angel skickar sympatipurr till dig
![]()
Den I tidigare tråden “zoo skaparen” tröttnade lika snabbt som det började och har inte tagit in några nya djur på en vecka. Däremot har hon, oklart när/med vem, varit i slagsmål vilket man ser på örat…
Som tur är är det inget som stör henne och efter konsultation med veterinär så får vi "bara" vänja oss med hennes nya utseende. Smeknamn nu? Givetvis Scar som i Lejonkungen.
![]()
Hyfsat lika?
![]()