FlipSwede
Guld
Ja och snart kan de sova tillsammans under Regnbågsbron.Kunde varit syskon
Vi fick tyvärr dåliga nyheter från veterinären,men några månader till får vi ha henne hos oss förhoppningsvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja och snart kan de sova tillsammans under Regnbågsbron.Kunde varit syskon
Fan va trist, beklagar djupt, att tvingas att gå igenom en sån sak gör ont och smärtan ger inte med sigJa och snart kan de sova tillsammans under Regnbågsbron.
Vi fick tyvärr dåliga nyheter från veterinären,men några månader till får vi ha henne hos oss förhoppningsvis
Ja och snart kan de sova tillsammans under Regnbågsbron.
Vi trodde det då hon dricker kopiösa mängder med vatten och kissar varje timmeUsch så hemskt och trist. Är det njurarna som inte orkar riktigt längre?
Väldigt tråkigt att höra. Usch.Vi trodde det då hon dricker kopiösa mängder med vatten och kissar varje timme
Numer endast flaskvatten då mitt källvatten inehåller lite salt ifrån avhärdaranläggningen.
Men dåliga njurvärden trots sina snart 21år hade hon inte. Då gjordes ultraljudsundersökning som visade på en tumor I urinblåsan.
Veterinarian tyckte inte hennes livskvalitet var såpass dålig att tiden var inne,utan sålänge hon äter bra,går på lådan,är social så kontrolleras tumörtillväxten månadsvis.
Och blir hon sämre,ja då är hennes tid slut tyvärr
Tack.Väldigt tråkigt att höra. Usch.
Samma här.När man bäddar och katten kommer springande och ska in under för att sova
Glad påsk på er alla!Angel hälsar glad påsk I värmen
Tungan ute beror på att katten glömmer att dra in den, vårt lilla Smulis har knappt några tänder så den hänger utanför lite titt som tätt.Jag har haft homeoffice idag och min kära katt har legat, likt en säl med matkoma, på rygg och sovit precis hela dagen. Tänkte föreviga detta med ett foto men då bestämde hon sig för:
1. Vakna
2. Sätta sig med tungan ute och planlöst titta ut genom fönstret. Detta är inte fångat “in the moment” utan hon satt såhär tills jag gick. Som om hon visste vad jag försökte göra
Välkommna!Nya katten Bamse tar en tupplur.
Vår katt (också halvbengal) har tröttnat på att gå ut; senaste gången selen åkt på vill han in efter <1mimLilla mister halvbengal låter olycklig och lite väl högt efter att ha fått gå ut i sele senaste dagarna. Inne suger!