Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Betty Batman?"Offrade" mig att vara kattvakt till svågerns 15 veckor gamla kattunge Betty ett par dagar. It's a hard job but someone's gotta do it
Tidigare i morse när jag gav Bulleglufsen sin magmedicin för hård kista!
Jäklar vilken snäll katt vi har
Wow. Vi har snälla katter som står ut med det mesta men försöker slingra sig när det vankas rumptvätt. Men er katt är ju fantastiskt snäll.
Och där låg hon en bra stund. Väldans skönt med värme i nacken.
Samma här hemma. Har knappt klappat kattfan på 5 år. Ändå är det jag som ger henne mat osv. De ändå hon verkligen myser med, kryper upp hos, sover med osv är kidsen. Iofs väldigt mysigt att de har sån fin relation. Men det skulle ju vara kul om hon typ nångång skulle lägga sig hos mig i soffan eller liknande.Ah så sött. Det där skulle jag vilja vara med om. Ingen av våra rackare gör ens något som påminner om det.
På sin höjd sitter de i ens knä hehe.
Samma här hemma. Har knappt klappat kattfan på 5 år. Ändå är det jag som ger henne mat osv. De ändå hon verkligen myser med, kryper upp hos, sover med osv är kidsen. Iofs väldigt mysigt att de har sån fin relation. Men det skulle ju vara kul om hon typ nångång skulle lägga sig hos mig i soffan eller liknande.
Ja, katter är väldigt olika i sina personligheter. Gammelkatten var ytterst skeptisk till mer kroppskontakt än klapp, tror inte han satt i knät innan han var 10 år.Hur gammal är katten? Tror det har mycket med personlighet och även med kattens ålder att göra. Och att en katter behöver ganska lång tid för att mogna i förhållandet till ens ägare. För vår ene katt tog det många år, mer än fem, innan han öppnade sitt hjärta helt för min fru. Innan vara han lite lagom oförskämd, bortskämd och sådär obrydd och självständig - (en stereotyp av hur en katt är enligt hundägare ^^). Men nu klänger han väldigt mycket på frugan, vill gärna sitta i knät och hugger tag i en när man går förbi för att han vill kela. Han är 9 år. Det sägs ju att seniorkatter är klängigare.
Hur gammal är katten? Tror det har mycket med personlighet och även med kattens ålder att göra. Och att en katter behöver ganska lång tid för att mogna i förhållandet till ens ägare. För vår ene katt tog det många år, mer än fem, innan han öppnade sitt hjärta helt för min fru. Innan vara han lite lagom oförskämd, bortskämd och sådär obrydd och självständig - (en stereotyp av hur en katt är enligt hundägare ^^). Men nu klänger han väldigt mycket på frugan, vill gärna sitta i knät och hugger tag i en när man går förbi för att han vill kela. Han är 9 år. Det sägs ju att seniorkatter är klängigare.
Ja, katter är väldigt olika i sina personligheter. Gammelkatten var ytterst skeptisk till mer kroppskontakt än klapp, tror inte han satt i knät innan han var 10 år.
Lilla Kattis hoppade upp på mig första dagen, och går/hänger/ligger gärna där hon kommer åt på en.