Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bullis ogillar rea-lapparnaKänns som att BuLLis är lite skeptisk mot musslorna jag köpte idag
Katt eller surikat?
Jag och min sambo har tingat en kattunge, vi har fortfarande inte fått hem honom och i helgen så fick säljarna besök av en bekant och deras hund. Den här hunden gick till attack mot katten som vi har tingat och bet av ca 1/4 av örat på honom.
Det verkar som att katten mår bra och nu ska väl bara såret läka.
Det jag är lite orolig över är att katten nu ska ha blivit lite traumatiserad och kanske rädd för hundar vilket är tråkigt då vi planerar att skaffa hund i framtiden.
Någon som har varit med om något liknande eller har något tips kring hur man ska tänka gällande att introducera katten för hundar?
Ja nu är det väl inte riktigt en uppfödare i och för sig. Det är min sambos väninnas föräldrar som vi tingat katten av. De bor på landet och har fått en kull med bondkatter.Usch.
Spontant tycker jag att uppfödaren visar brist på omdöme när hon lät en hund röra sig fritt bland kattungarna. Sånt får inte ske. Stackars katt.
Det är nog för tidigt att avgöra om katten blivit traumatiserad. Ni får nog avvakta och se.
Ja nu är det väl inte riktigt en uppfödare i och för sig. Det är min sambos väninnas föräldrar som vi tingat katten av. De bor på landet och har fått en kull med bondkatter.
Men oavsett vad så tycker jag det är väldigt dumt att inte tänka sig för innan man bjuder in en hund.
Nu tycker man bara så synd om den lilla kattungen som fått lida och man hoppas ju att han repar sig fysiskt och mentalt.
Mm gott med tulpan (kattsallad)