Måberg
Silver
Tills det kommer en häst och går förbi och han blir livrädd..Världsherravälde......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tills det kommer en häst och går förbi och han blir livrädd..Världsherravälde......
Inte bryr sig en världshärskare om sådana petitesser som en häst....Tills det kommer en häst och går förbi och han blir livrädd..
IQ test för katter
Hon är smartare med att hitta godiset, han snor det sen när hon lirkat upp dem
Exakt!Så frågan är vem som är smartast
….hur hamnade kissen i Japan?Vår fina Maine Coon korven, förväntansfull och påväg till sitt nya hem i Japan där hon bor sedan två år tillbaka. Tråkigt att inte längre ha katt hemma, men hon får ett besök av mig med jämna mellanrum.
Hennes ägare flyttade dit, så då fick katten följa med. Tog ett halvår innan allt pappersarbete var klart och då fick hon bo hos mig under tiden.….hur hamnade kissen i Japan?
Ah ok. Inte jättekonstigt då.Hennes ägare flyttade dit, så då fick katten följa med. Tog ett halvår innan allt pappersarbete var klart och då fick hon bo hos mig under tiden.
Hur fick dom ha kissen lös i kabinen? Ser ju trevligt utVår fina Maine Coon korven, förväntansfull och påväg till sitt nya hem i Japan där hon bor sedan två år tillbaka. Tråkigt att inte längre ha katt hemma, men hon får ett besök av mig med jämna mellanrum.
Hon satt i sin tansportväska större delen av flygningen, men lät henne komma ut och sträcka på benen med jämna mellanrum. Höll benkoll på katten så att hon inte skulle få för sig att rymma, men hon skötte sig bra. Hon kröp tillbaka in i väskan efter en stund och sov fram till landning.Hur fick dom ha kissen lös i kabinen? Ser ju trevligt ut
Inte ovanligt alls tydligen, våra maine coons stamtavla är väldigt internationell och uppfödaren vi köpte av skickar flera katter per år till utländska köpareAh ok. Inte jättekonstigt då.
Tänkte först att det var ett led i ett oerhört avancerat avelsprogram
Dags för TR / tandutragning. Har nästan inga tänder kvar, stackarn.
Tittar argt och besviket på mig.
Han får väl se det från den ljusa sidan - bara mjukmat framöver!Killen har nu tre kindtänder kvar, utöver huggtänderna och de riskornständer som sitter mellan dem. Stackarn.
Fick också veta att båda huggtänderna uppvisar tecken på tidig TR / FORL. Men de får sitta kvar tills vidare.
Han får väl se det från den ljusa sidan - bara mjukmat framöver!
Tål inte blötmat så bra tyvärr. Blir lätt lös i magen. Kanske får mjuka upp torrfodret med lite vatten.
Men de brukar svälja torrmaten hela
Kokt torsk kanske funkar att komplettera med? Brukar vara snällt mot magen.