• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Boatman

Cartier
Renoverat klösträdet i kattgården, lite mer sisalrep sedan är det klart.

F9AAD9E4-78B5-44C9-AA2D-BBFF65B98D62.jpeg
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Fler katter i tråden är alltid kul!
Dom är perfekta!
Varmt välkomna!!
Fick hem denna lilla LaPerm donnan igår 😻
SE*Well Borns BC Into The Woods aka ”Poppy”

9961EB5B-F16E-4075-A755-E57937A17DDB.jpeg

C76FE9E8-FCDB-4A41-9001-9BB19350AA67.jpeg


Har nyligen blivit med katt för första gången.
En permysig liten krabat. Bra smak verkar han ha också. Har flera gånger kommit fram o nyfiket inspekterat mina klockor. Antar att han hör urverket spinna 🤗
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Är egentligen mot kläder på djur (ifall det inte behövs för att motverka Kyla eller liknande)
men frun insisterade..
C67D84F1-472B-44DB-8A2D-AC5B75940E9A.jpeg
Det värsta är att han bryr sig inte det minsta! På bilden har han precis sett en annan katt och meddelar oss detta..
 
Senast ändrad:

FlipSwede

Rolex
Den här tråden levererar alltid!

Nu när jag är på Sverigebesök,jetlaggad och klarvaken sedan 0100 sa blir jag glad i hela kroppen av att tittat på alla trevliga katter som gör just det som katter gör bäst.
Är egensinniga.

Grannens katt, en Ragdoll blandad med strykarkatt,ser ut som en mysig ragdoll men med ett sinne som får ett lejon att stoppa svansen mellan benen och skaka av skräck bet mig det första hon gjorde som valkomsthälsning.
Jag var så ofin som ville kora bil där hon låg och solade på gränden att det upprorde hennes inre till den grad att hon kom fram till mig och bet mig i benet...
Det förtjänade jag nog. Den som stör en solande katt får se sig om över axeln.....

Nu ska jag leta efter kanelbullar....och hoppas varma bullar och kall mjölk får mig sömnig om någon timme.

Trevlig Torsdag på er alla
 
Topp