Nu går det att förboka DeLorean hos Webbis
www.webhallen.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte också en sån till min fru men hon fick bygga den själv.Sambon fyller år i dagarna och här är buketten! Helt OK att bygga, lite repetitiva moment som var lite trista.
![]()
Haha du är modig du!Köpte också en sån till min fru men hon fick bygga den själv.![]()
Äh, hon älskar ju att bygga lego!Haha du är modig du!![]()
Vad är de för g-shock?Work in progress.
![]()
Det är en sådan https://www.kulta-center.com/se/casio-g-shock-dark-side-of-the-moon-limited-edition-gm-2100mg-1aerVad är de för g-shock?![]()
Lönen ska räcka hela månaden!
Koden funkade.För er som är byggsugna så kör Jollyroom kampanj nu på några Technic-set. Köpte själv en Lambo Sian och en BMW S1000 med 20% rabatt.
Tack för tipset. Tyvärr hade jag precis inhandlat en tredje Porsche för att bygga en Lamborghini Countach. Annars är jag sugen på F1-bilen då den storleksmässigt verka passa ihop med legos största bilar.För er som är byggsugna så kör Jollyroom kampanj nu på några Technic-set. Köpte själv en Lambo Sian och en BMW S1000 med 20% rabatt.
Om man är hardcoreNi som är mer bevandrade i Lego bygge. Visst klipper man upp alla påsar direkt o lägger allt i samma hög när man bygger?![]()
Japp, det är vuxen-läget!Ni som är mer bevandrade i Lego bygge. Visst klipper man upp alla påsar direkt o lägger allt i samma hög när man bygger?![]()
Gött köp! Jag var lite sugen på den men har mest köpt bilar och motorcyklar.Ni som är mer bevandrade i Lego bygge. Visst klipper man upp alla påsar direkt o lägger allt i samma hög när man bygger?![]()
Jag har nog vart i solen för mycket idag..Gött köp! Jag var lite sugen på den men har mest köpt bilar och motorcyklar.
Jag skulle börja med alla påsar märkta med en etta, annars får du jävligt mkt att hålla reda på med en sån byggsats
Ikeas bestick-lådor är en bra investering för att hålla reda på alla bitar tycker jag.