Attans man tittar bort och så vipps är det avgjort. Snyggt jobbat.
Och ja jäklar vilken pjäs det verkar bli när det är färdigt. Coolt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska också köpa Jeepen sen, den ser fin ut! Älskar allt tekniklego.Aj löv it!!
Kommer bli en sån byggd förr eller senare här oxå
Har min Jeep Rubicon att snickra ihop så länge
Ja, det gick snabbt! Den bli sjukt stor, saxat från Legos hemsida: "Land Rover Defender är 22 cm hög, 42 cm lång och 20 cm bred."Attans man tittar bort och så vipps är det avgjort. Snyggt jobbat.
Var inne på Lekia för att fixa julklapp till systersonen nyss. En till mig och en till honom är väl rättvist..? Hade med mig FruBr in och det mumlades konstigt i bakgrunden och det brände lite i nacken. Fattar nada...Aj löv it!!
Kommer bli en sån byggd förr eller senare här oxå
Har min Jeep Rubicon att snickra ihop så länge
Kul, ser fint ut och roligt att du kom igång! Jag blev mest imponerad av fjädringsvägen när jag kollade på kartongen. Är den så lång som det ser ut på bilderna?Finns risk att den blir klar imorrn
Defendern är i en helt annan klass i jämförelseKul, ser fint ut och roligt att du kom igång! Jag blev mest imponerad av fjädringsvägen när jag kollade på kartongen. Är den så lång som det ser ut på bilderna?
Har för övrigt lagt tre timmar på min idag så är uppe i sex timmars byggande totalt och kanske en timme kvar innan jag är halvvägs. Ska dock erkänna att jag sitter och petar en massa längs med vägen för att förstå hur växlar, hög/låg och back, neutral och framdriften fungerar. Sjukt vilket ingenjörersarbete det ligger bakom den här designen!
Riktigt cool blev den och väldigt passande klocka också.Ja va fasen. Vipps var den klar
Oj, väldigt bra priser! Ska bli kul att se bilder på bygget sen.Köpa julklappar till sig själv, det är sedan gammalt!
Jag tog mej den konstnärliga friheten att flytta plaketten som skyms av stegen till det högra landningsbenet...Så var det roliga över
Det skulle man juh gjort manualslav som man ärJag tog mej den konstnärliga friheten att flytta plaketten som skyms av stegen till det högra landningsbenet...
Det är lätt att fixa, det är LegoDet skulle man juh gjort manualslav som man är
Nu gör du allt baklänges. Packa ner i numrerade påsar och lägg ut det på Tradera. Som mest så har du förlorat 10-20%.Så var det roliga över
Är det så man gör?Nu gör du allt baklänges. Packa ner i numrerade påsar och lägg ut det på Tradera. Som mest så har du förlorat 10-20%.
Så gjorde jag när jag byggde som mestÄr det så man gör?
Å jag som bara skänker alltSå gjorde jag när jag byggde som mest
Nu gör du allt baklänges. Packa ner i numrerade påsar och lägg ut det på Tradera. Som mest så har du förlorat 10-20%.
Näe. Man packar ner i påsar efter X antal månader/år och plockar sedan fram det igen när andan faller på - eller när man VABar och barnet inte har något att göra.Är det så man gör?