Coolt motorblock och gillar detaljerna på det där bygget!Idag gick det undan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt motorblock och gillar detaljerna på det där bygget!Idag gick det undan!
Lite ont om klocka på bilderna dock..Idag gick det undan!
Kul, jag har också byggt på denna modell i mystempo sedan några veckor tillbaka. Är dock inte klar än.Nu börjar fronten arta sig!
Så trevligt! Japp, min är likadan så det ska nog vara så. Reagerade också på att den kändes väldigt sladdrig jämfört med resten av bygget. Vet inte varför de har designat den på det viset men jag antar att det finns ett syfte.Kul, jag har också byggt på denna modell i mystempo sedan några veckor tillbaka. Är dock inte klar än.
Måste passa på att fråga, upplever du också att ratt"stången" sitter väldigt löst? Ratten går att flytta nästan en halv centimeter i x-, y- och z-led. Allt annat i bygget känns så stabilt så jag kan inte släppa att jag måste gjort något fel där, men lyckas inte se att något går att korrigera...
Jäklar vad coolt bygge och härliga bilder! På tal om många klistermärken, är det bara jag som avskyr dem? Jag antar att det är för att det är billigare än att trycka märkena på bitarna men fasiken vad de är irriterande.10 timmar, 1677 bitar och 57 klistermärken senare var detta roliga bygget klart. Tur man har en låda till som väntar, annars hade ångesten infunnit sig nu.
Just det ja….”måste-teama-bilden”:
Kul att se, min kommer i morgon med Posten, tänkte spendera nästa veckas semester med kutrygg och Lego…Jahapp, då var det klart då! Sista biten var inte lika rolig att bygga men samtidigt så är det kul att se resultatet. Bildbomb!
Håller med dig helt och hållet! Jag övervägde även att skippa dem helt på detta bygget, men föll för trycket (manualen).Jäklar vad coolt bygge och härliga bilder! På tal om många klistermärken, är det bara jag som avskyr dem? Jag antar att det är för att det är billigare än att trycka märkena på bitarna men fasiken vad de är irriterande.
Du skulle ju köra på nåt sånt här med tanke på historien i ditt grannskapMåste säga att ni tar väldigt avancerad bilder och byggen.
Jag fick med lite Duplo, men vi ska alla börja någonstans
Men va fasen.. Jag får se till att skaffa min Landis nu innan alla köps upp KS-medlemmarKul att se, min kommer i morgon med Posten, tänkte spendera nästa veckas semester med kutrygg och Lego…
Du skulle ju köra på nåt sånt här med tanke på historien i ditt grannskap
Bättre än denna i alla fall, haha. Vänner har ju ändå någon form av kultstatus.Haha wtf Lego mjölkar verkligen.
Bättre än denna i alla fall, haha. Vänner har ju ändå någon form av kultstatus.
Var tvungen att googla och det sändes mellan 2003-2007 men hittade också detta som ovan Lego verkar vara baserat på; "2018 återupplivades programmet på Netflix genom serien Queer Eye som bygger på samma format men har nya programledare."Wow.Fab 5, känner folk ens till dem? Var väl poppis under början på 2k?
Avskyr dem medJäklar vad coolt bygge och härliga bilder! På tal om många klistermärken, är det bara jag som avskyr dem? Jag antar att det är för att det är billigare än att trycka märkena på bitarna men fasiken vad de är irriterande.
Ska bli kul att se utvecklingen under morgondagen. Kämpa påBlev några timmar byggt idag iaf. Klar med påse tre av tretton, och är på sida 82 av 280 i manualen. Svårt att se att det ska bli R2D2 än