Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Själv avnjöt jag lite Rodenbach ikväll![]()
Korspostar lite med kvällens dryck. Skål alla sura beerlovers!
Vad tyckte du? Jag tycker den är ganska bra. Det är ofta som stouts på den ”klena” procenten blir lite tunna men just den hade lite trevliga smaker och inte särskilt tunn.Då ska vi se vad för extremt brewdog kokat ihop den här gången då![]()
![]()
![]()
Lite både och. Mycket smak men ändå lyckades det smyga in lite ”vattnig” känsla i den. Tycker dock att smakerna dominerade och jag dricker den gärna igen.Vad tyckte du? Jag tycker den är ganska bra. Det är ofta som stouts på den ”klena” procenten blir lite tunna men just den hade lite trevliga smaker och inte särskilt tunn.![]()
Hann inte beställa den från systemet innan den var utgående... Är den bra?Mikkeller Gammeldansk medan man lagar lite middag.
![]()
Kul!Gårdagens utställare i Köpenhamn
![]()
En säkert val.Kul!
Besökte Mikellers Bar i Warszawa av en slump i går eller i förrgår
![]()
![]()
![]()
KanskeEn säkert val.
Kanske
Men faktum är att det poppat upp lila många minrpbryggerier i Polen som i Sverige så
Tycker att mikkel håller väldigt hög o jämn klass
Betade du av hela listan med tanke på att du inte har koll på om det var igår eller förrgår?Kul!
Besökte Mikellers Bar i Warszawa av en slump i går eller i förrgår
![]()
![]()
![]()
Jag var där i maten å dryckens tecken så jag var kanske inte helt på banan vare sig i förrgår igår eller idagBetade du av hela listan med tanke på att du inte har koll på om det var igår eller förrgår?![]()
Jo, fast var den inte lite tunnare än vanligt i år?Bra som vanligt från Mikkeller. K:rlek.
![]()
Kanske lite. Men fortfarande bättre än det mesta på marknaden. De håller en väldigt hög lägstanivå.Jo, fast var den inte lite tunnare än vanligt i år?
Beer Planet?Handbagage blir incheckat tydligen. Finbira.
Du har koll på dina butiker. Det kostade mig två mentos och fruktsallad för att hålla de två barnen lugna i en halvtimme. Var väl inte snorbilligt men det fanns lite kul öl jag inte testat. Westvleteren 12 för €12,5 är inte jättebilligt (köpte inga). Har köpt billigare på nätet. Kul o klämma lite.Beer Planet?
Jag brukade ta en tur på semestern med bilen förbi där, men nu är det 3 år sen. Dom brukar ha en del udda ölDu har koll på dina butiker. Det kostade mig två mentos och fruktsallad för att hålla de två barnen lugna i en halvtimme. Var väl inte snorbilligt men det fanns lite kul öl jag inte testat. Westvleteren 12 för €12,5 är inte jättebilligt (köpte inga). Har köpt billigare på nätet. Kul o klämma lite.
Bra val av semesterklocka också. F-n så sugen jag är på en sån.De har schyssta lokalbrygda öl i Italien oxå. Kunde ju inte motstå en Rock’n’roll-öl!
En APA med svartpeppar. 7-8%.
Den andra lyckades jag inte utläsa/förstå vilken öltyp det var, men den hade lite apelsinskal och ”kryddträd” tror jag han i vinbutiken sa...
![]()