• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

Defreud

Panerai
2-Faktor
Påbörjade rökning innan maten, fortsatte mellan rätterna å avslutade garren till en espresso 😎
Fan vad jag hatar att man inte kan röka på uteserveringarna i Sverige längre
IMG_20210715_143420.jpg
Förstår din missnöjdhet, men det är jäkligt gött att slippa rökkäringar som bolmar på med gul blend när en annan sitter och käkar :)
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Är på landet och tror Hop Notch är hyffsat lokalt. Kör vidare på deras öl och dom faller mig i smaken. Tycker Sunshine är mer len i smaken och lite mjukare än Hey Hop som är lite besk.
134C2B00-E545-445A-A7CB-0DFF657DB88E.jpeg
6A327DE6-B3F0-49AD-82BA-92C4E20D317D.jpeg
Men goda är dom! Tummen upp!
Jag är också ett fan av Hopnotch. Bryggmästaren Jessica Heidrich, även känd som ”Queen of Clean”, är en av våra stora ölprofiler i Sverige. Dom brygger på Rindö, i samma lokaler som Waxholms Bryggeri. De råkade ut för en översvämning för ett par veckor sedan, men vad jag förstår så ska de snart vara på banan igen.

D6E3F8CD-C3E9-4DED-B0DF-F737833274EB.jpeg

Bild från ett kort besök på bryggeriet
 
Jag är också ett fan av Hopnotch. Bryggmästaren Jessica Heidrich, även känd som ”Queen of Clean”, är en av våra stora ölprofiler i Sverige. Dom brygger på Rindö, i samma lokaler som Waxholms Bryggeri. De råkade ut för en översvämning för ett par veckor sedan, men vad jag förstår så ska de snart vara på banan igen.

D6E3F8CD-C3E9-4DED-B0DF-F737833274EB.jpeg

Bild från ett kort besök på bryggeriet
Aha! Kul! Misstänkte att dom var i närheten. Hoppas det går bra med översvämningen för dom! God öl brygger dom iaf! 😃
 
Topp