• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Gräsänkling så jag åkte och köpte mig ett tv-spel och öppnade denna ifrån Mikkeller
IMG_20181109_171329.jpg
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
B72A2A72-3784-42B9-B8D8-2207F500FAF0.jpeg

Northern Monk/Amundsen - Patrons Project 14.02 Monocromicon. Spännande imperial stout med kakao, tonkabönor, körsbär och muscovadosocker. Känner av tonkabönorna och muscovadon! Körsbären bidrar nog främst till en viss friskhet tycker jag.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Provade precis denna. Jag e inte känslig med vill jag dricka citron ur en plastcitron (den man kunde köpa för 10 år sen) så blir det klart billigare. Den var IMHO horribel, men det är ju en stil som jag förstår men passar dessvärre inte mig.
DF0BD502-7B75-407D-9510-E31DECB33B6B.jpeg
C25547A8-6F52-49C5-9D24-1F2EE4ABC197.jpeg




Kör vidare med gräsänklings säkra kort istället :D
34A1A571-EB3F-44B4-88FC-17440B74C687.jpeg
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt mycket tropiska frukter. Någon som sitter på någon riktig kanonöl eller flera?
Inga suröl utan Ale's i alla dess former är att föredra men öppen för annat.
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Riktigt mycket tropiska frukter. Någon som sitter på någon riktig kanonöl eller flera?
Inga suröl utan Ale's i alla dess former är att föredra men öppen för annat.
Om du vill ha tropisk frukt skulle jag tipsa om Triopocal thunder från Duggues samt Brewekis olika sorter av mango, fruktsallad och annat. Har druckit för många hazy ipa senaste halvåret men de har generellt bra fruktsmak av just tropisk sort så go for grumligt! :)
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Om du vill ha tropisk frukt skulle jag tipsa om Triopocal thunder från Duggues samt Brewekis olika sorter av mango, fruktsallad och annat. Har druckit för många hazy ipa senaste halvåret men de har generellt bra fruktsmak av just tropisk sort så go for grumligt! :)
Jag är ett stort fan av Brewski & barski. Därav har jag fått upp intresset för deras öltyper varav tropisk frukt.
 
Topp