• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Kan rekommendera Stone brewery i Berlin. Riktigt bra ställe. Det ligger lite off men det är det värt!
B2EE0F5F-2F86-41ED-BBCC-563600E703AB.jpeg

Stigbergets gör ju bäst IPA i riket! Säger jag som just sänkte en Amazing Haze! Skål! :)
Ooh, den är så god! :) Hade inte testat så många från Stigbergets förutom Amazing Haze och West Coast IPA så jag gjorde slag i saken och beställde allt de har i beställningssortiment, hehe. Var och hämtade beställningen idag så jag var tvungen att prova lite. :rolleyes:

Skål! :D

Ja jag tyckte den var riktigt fin.. lite ofiltrerad, tydlig fruktig smak utan att den blev för syrlig.. ångrar mig att jag inte tog fler.. det fanns på ordinarie hyllplats. Har jag vägarna förbi imorrn får jag nyps några fler!
Ja, den är helt ofiltrerad. Det brukar vara antingen eller med den saken. Personligen uppskattar jag ofiltrerade öl mer än filtrerade. Tyvärr är det inte alla bryggerier som vågar sig på detta då det ställer helt andra krav på bibehållen kylkedja och så vidare för att kunna garantera att ölen smakar som den ska vid leverans.

Tillbaka
Topp