Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj fan! Hade man vetat det hade man ju köpt på sig mer..Kanske har gått tidigare men ser ut som den är slut nu. Lite osäker på om de släpper en varje sommar eller kör på samma :S
Den finns att beställa från många sidor på nätet. Välj någon europeisk sida så slipper du otäcka extrautlägg utöver frakt.Aj fan! Hade man vetat det hade man ju köpt på sig mer..
Håller med dig. Drack en igår och nja... Något stör mig i smakbilden, tur att jag bara köpte 2Högg oxå denna, försöker få i mig den nu men tycker inte den var nåt vidare
Jag tycker det är någon bismak som jag inte riktigt uppskattar..
Ja verkligen! Måste erkänna att jag slog ut halva burken i vasken!Håller med dig. Drack en igår och nja... Något stör mig i smakbilden, tur att jag bara köpte 2![]()
Ja verkligen! Måste erkänna att jag slog ut halva burken i vasken!
Däremot tyckte jag att denna var riktigt fin!
![]()
Håller helt med! Där är jag glad att jag köpte 4stJa verkligen! Måste erkänna att jag slog ut halva burken i vasken!
Däremot tyckte jag att denna var riktigt fin!
![]()
Fick tag i en sådan förra helgen. Mycket bra. Lite väl dyr kanske.
Håller helt med! Där är jag glad att jag köpte 4st![]()
Känner mig skapligt normal nu. Tack!Inventerar lite i ölkylarna. Har det börjat spåra ur?
![]()
Hehe, kul att kunna hjälpa till...Känner mig skapligt normal nu. Tack!
![]()
Tack! En del rätt episka grejer i din samling med! Allt från stripig Thunder till Biscotti Break! Nice!Hehe, kul att kunna hjälpa till...Riktigt trevligt utbud du har där!
Edit: Backwoods Bastard är så sjukt bra!
Biscotti break är faktiskt riktigt trevlig. Får nog bli en sån till efterrätt idag!Tack! En del rätt episka grejer i din samling med! Allt från stripig Thunder till Biscotti Break! Nice!![]()
Nice! Själv stoppade jag in Avery, The Czar från 2014 i kylen.Biscotti break är faktiskt riktigt trevlig. Får nog bli en sån till efterrätt idag!
Gottegris!Nice! Själv stoppade jag in Avery, The Czar från 2014 i kylen.![]()
Schysst! Gjorde också slag i saken. För kall ännu men lovande även om den nog inte är gjord för att lagras.Där kom den!
![]()
Stigbergets gör ju bäst IPA i riket! Säger jag som just sänkte en Amazing Haze! Skål!Blev två stycken från Stigbergets idag. En APA och en Imperial IPA. Båda var riktigt trevliga!
![]()
![]()
Ooh, den är så god!Stigbergets gör ju bäst IPA i riket! Säger jag som just sänkte en Amazing Haze! Skål!![]()
Det var rätt bra vill jag minnas!Stiftar bekantskap med en norsk IPA!
![]()
Det var rätt bra vill jag minnas!
Ja, den är helt ofiltrerad. Det brukar vara antingen eller med den saken. Personligen uppskattar jag ofiltrerade öl mer än filtrerade. Tyvärr är det inte alla bryggerier som vågar sig på detta då det ställer helt andra krav på bibehållen kylkedja och så vidare för att kunna garantera att ölen smakar som den ska vid leverans.Ja jag tyckte den var riktigt fin.. lite ofiltrerad, tydlig fruktig smak utan att den blev för syrlig.. ångrar mig att jag inte tog fler.. det fanns på ordinarie hyllplats. Har jag vägarna förbi imorrn får jag nyps några fler!