Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drack precis denna. Aldrig druckit någonting som har så mkt skog och granskott i sin någonsin. Annorlunda och kul!
![]()
Dugges är godare men denna var fasen kulKöpte två såna samtidigt som min Dugges, får återkomma med ett omdöme.
Oj vad rund och god den är idag!
Massa russin och choklad.
![]()
Haha.Gillade också den där men har ingen kvar längre.
Ser att du plockat fram ditt finaste ölglas också.
Jag var och gjorde exakt detsamma på samma ö för 4 månader sen. Enjoy!På Gran canaria serveras Amstel på fat (man häller upp själv) så inget att skryta med men gott i värmen.
Har dock nosat fram en pub som säljer öl från ett inhemskt mikrobryggeri! Blir att testa under resan.
![]()
Kul, de hade mer än jag förväntat mig!Och så anländer jag. Servitrisen förstår snabbt att jag vill ha lokalt och berättar glatt att de har två inhemska bryggerier från ön.
Tar en bruk som verkar bra och jäklar vad bra den är! Klassisk old school west coast utan grumlighet. Iom att frun och sonen på 1 år är med blir jag ingen långsittare men hon bjuder på en till så vem är vi att tacka nej.
Är ni på Gran canaria och vill ha bra öl ska ni till B2 burgerbar.
Just det ja...burken var så bra så jag lyckades köpa med mig 3st därifrån som tas med till Sverige
![]()
![]()
![]()