Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drack den också i lördags. Längesen jag hällt ut öl men de fick jag göra med denna.Bland det bättre jag druckit på länge. Komplex och fyllig utan att spretar åt något håll.
![]()
Fasiken vad trist! Jag hade lite sånt i min också men det låg i botten.Drack den också i lördags. Längesen jag hällt ut öl men de fick jag göra med denna.
Full med bös och klumpar, syns till och med på bilden
![]()
Gjorde de nog på min med. Men jag brukar alltid vända runt mina lite för att få med allt. Aldrig varit nått bekymmer men med denna rann de ur burken som lös och klumpig yoghurt.Fasiken vad trist! Jag hade lite sånt i min också men det låg i botten.
Gjorde de nog på min med. Men jag brukar alltid vända runt mina lite för att få med allt. Aldrig varit nått bekymmer men med denna rann de ur burken som lös och klumpig yoghurt.
Silade lite mellan tänderna för att få känna smaken av den men blev för trist tyvärr.
Finns det någon bra från dem?Nja.
Rätt metallisk maltsmak och rätt tunn.
När det jag brygger smakar så här brukar jag se det som en deffekt. Inte äcklig, men inte värt mer än en Pripps.
![]()
Jag gillade deras Marmelad ipa, det är dock det enda jag testat från demFinns det någon bra från dem?
Haha det lät som en retorisk fråga men det var en genuin undran! Av det lilla jag sett från dem så har det varit dåliga recensioner och dåliga betyg på deras öl, därav fråganJag gillade deras Marmelad ipa, det är dock det enda jag testat från dem![]()
Haha. Ja det lät som ett påståendeHaha det lät som en retorisk fråga men det var en genuin undran! Av det lilla jag sett från dem så har det varit dåliga recensioner och dåliga betyg på deras öl, därav fråganHar själv aldrig druckit något från dem!
Var de bra?Kvällen öl blev ;
![]()
![]()
Båda var riktigt bra! 4 av 5.Var de bra?
Hur var den då?Fick en liten leverans från Glasbanken.
Kunde inte hålla mig från att prova King Sue
![]()