Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur var den? Tänkte köpa en kom aldrig till bolaget idag.
Den är mycket bra! Fyllig med lime, sötma men samtidigt bitter typ. Jag gillar den!Hur var den? Tänkte köpa en kom aldrig till bolaget idag.
Var den bra? Har två i kylen men har inte testat än.Kaffetung Stout från Nerdbrewing
![]()
Absolut, fyllig kaffesmak och hint av vanilj. Bra balans. Tror aldrig jag provat något jag inte gillat från NerdbrewingVar den bra? Har två i kylen men har inte testat än.
Låter lovande! Samma här, de brukar vara riktigt bra. Synd att de är så dyra bara.Absolut, fyllig kaffesmak och hint av vanilj. Bra balans. Tror aldrig jag provat något jag inte gillat från Nerdbrewing![]()
Jag tycker bra stout för runt 80 kr är billigtLåter lovande! Samma här, de brukar vara riktigt bra. Synd att de är så dyra bara.
Låter lovande! Samma här, de brukar vara riktigt bra. Synd att de är så dyra bara.
Lite pricy, men väldigt prisvärda sett till hantverket man fårJag tycker bra stout för runt 80 kr är billigt
Jo, det beror ju på hur man ser det. Det är billigt för en bra stout men fortfarande mycket pengar för en öl. Man dricker iofs inte så många på en kväll.Jag tycker bra stout för runt 80 kr är billigt
Det där är bra grejer. Jag brukar köpa på mig ett gäng öl från Straffe Hendrik då och då. Främst triplar och kvadruplar.Drack denna idag. Mycket trevlig, ska absolut köpa när nästa år kommer ut
![]()
Jag föredrar ju främst stout och ipa men denna var bra. Är man mer åt de hållet på öl lär den vara suveränDet där är bra grejer. Jag brukar köpa på mig ett gäng öl från Straffe Hendrik då och då. Främst triplar och kvadruplar.
Vreta kloster är bland de bästa i Sverige enligt mig. Mycket imponerande att de håller så kvalitet på erkänt svåra stilar.Vreta klosterbryggeri brygger så sjukt bra öl! Dagens lunchöl fick bli en St. Helena![]()