• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

Chris75

Panerai
2-Faktor
Brevbäraren gnällde över att paketet var tungt och ville att jag skulle bära upp det själv.
20190307_171020.jpg
20190307_171004.jpg
20190307_170924.jpg
20190307_170920.jpg
20190307_170914.jpg
Inte illa! Var beställde du från?
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Testade ett par öl från O/O idag. Narangi var riktigt trevlig.
Har O/O släppt ett nytt parti med Narangi nu? :eek: Den är så sjukt bra! Var tvungen att kolla Untapped, inget dåligt betyg för att komma från mig. :angel:
PSX_20190216_025831.jpg
Narangi går att beställa på systemet igen från 1/3 om ni har missat det. :)
Hämtade precis ut en rolig beställning.
Ser framför allt fram mot Narangi från O/O och Black nordic skies från Amager!
3067DE0E-33F7-468D-8E8F-2D66313A9912.jpeg
Beställde 24 Narangi idag. Finns 448 kvar. ;)
Jag beställde 6 st. Tack för heads up!
EDIT: 431 st kvar
Hämtade en beställning på typ 13 Narangi från det statliga alkoholmonopolet i dag. Enbart baserat på haussen i denna tråd. Frågan var om den verkligen var så bra som ryktet antydde? Svaret, efter att ha druckit en just nu, är ett rungande ja, sjukt bra fruktighet i den!:)
Har precis beställt ytterligare tjugo burkar!:happyhappy:
Bild på delar av min fångst i dag (bara för att bilder är alltid bättre!:snaphappy:):
00N.JPG
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Hämtade en beställning på typ 13 Narangi från det statliga alkoholmonopolet i dag. Enbart baserat på haussen i denna tråd. Frågan var om den verkligen var så bra som ryktet antydde? Svaret, efter att ha druckit en just nu, är ett rungande ja, sjukt bra fruktighet i den!:)
Har precis beställt ytterligare tjugo burkar!:happyhappy:
Bild på delar av min fångst i dag (bara för att bilder är alltid bättre!:snaphappy:):
00N.JPG
Härligt att höra! :happyhappy: Har faktiskt en beställning på väg med dessa. Hoppas att de hinner komma innan helgen! :D
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Ni som köper på er mycket av Narangi - tänk på att inte spara för länge på dessa. De blir inte bättre med tiden, utan snarare tvärt om. Ju färskare desto bättre!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ni som köper på er mycket av Narangi - tänk på att inte spara för länge på dessa. De blir inte bättre med tiden, utan snarare tvärt om. Ju färskare desto bättre!
Mina lär inte vara många veckor... :D Gäller ju all humlerik öl, ju färskare desto bättre! :)
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Fick mina Narangi idag. Två slank ner till fotbollen tillsammans med en Austmann.

Narangi är bättre än vad jag minns.
 
Topp