• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Ikväll blir det en riktigt tung Hazy TIPA från Apex, humlebomb deluxe. Apex är som bäst när de brygger riktigt kraftiga IPA
IMG_0660.jpeg

Jag skulle köpa en flaska bubbel på väg hem från jobbet idag för att fira en större personlig framgång. Men som vanligt kollar man alltid ölhyllan först. Och där stod en Saison Dupont på storflaska och bara log mot mig. Ni förstår säkert vad som hände sen. Hur som helst, trevlig kväll på er!

IMG_8366.jpeg

Någon som har tips på bra ölbarer i Gdansk?
Efter att ha sökt runt lite verkar Labeerynt, Pulapka, Browar Piwna samt en del rekommenderas men tänkte kolla här också. Klocksnack brukar alltid leverera bra förslag!:)

Här står jag och bakar chocolate chip cookies och smuttar på denna från 2019.

Passande har denna en tydlig ton av just choklad och då åt det ljusare hållet. Kolsyran är nästan helt borta men det gör inte så mycket. I övrigt tycker jag mig hitta toner av viss sälta, typ mögelost vilken man ju gillar!
Tack @NiklasF för en fin öl!

IMG_8587.jpeg

Tillbaka
Topp