Ikväll blir det en riktigt tung Hazy TIPA från Apex, humlebomb deluxe. Apex är som bäst när de brygger riktigt kraftiga IPA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Framgångar firas för sällan! Jag säger grattis!Jag skulle köpa en flaska bubbel på väg hem från jobbet idag för att fira en större personlig framgång. Men som vanligt kollar man alltid ölhyllan först. Och där stod en Saison Dupont på storflaska och bara log mot mig. Ni förstår säkert vad som hände sen. Hur som helst, trevlig kväll på er!
![]()
Tack ska du ha!Framgångar firas för sällan! Jag säger grattis!![]()
Riktigt god den därEn trevlig amerikansk IPA.
![]()
Drack den precis jag också.Denna var riktigt bra. Fyllig och fruktig i smaken, härlig sötma och lagom beska.
![]()
Gbg kan. Godaste session-IPAn ever? Beerbliotek nånting Västkust.Majornas Bryggeri - Knö daj in
VÄLDIGT god om man gillar friska och lite fruktigare IPA.
6.6 %![]()