• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Drar ut ett långskott, jag satt och försökte köpa Westvletaren 12 via deras hemsida. Men deras kö var galen och allt tog slut på fyra minuter.
Går det att köpa enstaka exemplar nere i Belgien eller är hemsidan enda vägen att köpa?
Det finns att köpa på flera olika webbshopar. Kolla på beerizer.se så kan du se var det är billigast.

Edit:
Beerizer.com ska det vara

Senast ändrad:
Ölets dag firas med denna;
IMG_0331.jpeg

Kvällens utbud av öl.

Först ut en sur men inte alls sur historia som delades med frun. Därefter fick jag dricka ensam.

IMG_8787.jpeg

Det här är för mig bland det bästa som finns i barley wine. Denna har jag haft sedan 2021 där de torkade frukterna kommer fram och faten spelar med utan att sticka ut.
IMG_8788.jpeg

Sist ut blev en dessert av det fina bryggeriet Evil twins. De vet hur man gör stouts och denna var lagom söt.
IMG_8789.jpeg

Ikväll rotade jag djupt i förrådet och hittade ett gäng CBS. Den här flaskan hade fortfarande ganska mycket kolsyra kvar och höll ihop smakmässigt på ett väldigt bra sätt. Det ska bli kul att se hur resten av flaskorna utvecklas över tid.

IMG_8476.jpeg
Ångrar att jag inte köpte mig ett gäng sånna. Helt rätt smak för mig!

Tillbaka
Topp