zeke_varg
Basic
Ikväll blir det partaj och test av en Big Chouffe, den lille blå Chimay är bara med som storleksreferens
2:a veckan augusti är det dags att börja sippa på julölen. Det är sen gammalt.
Chouffe är oftast riktigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ikväll blir det partaj och test av en Big Chouffe, den lille blå Chimay är bara med som storleksreferens
Japp det och att ungarna börjar sälja jultidningar2:a veckan augusti är det dags att börja sippa på julölen. Det är sen gammalt.
Chouffe är oftast riktigt bra.
Någon annan som lyckades få tag i några flaskor av denna?Vill passa på och tipsa alla fellow öl-nerds här om dagens släpp från Omnipollo. (Hill Farmstead)
Ekfatslagrad suröl (ale) som fått avsluta tillvaron med vilda blåbär och vaniljbönor.
Lär vara rätt begränsad tillgänglighet men fanns för en timma sedan när jag beställde.
Omnipollo Works of Love
www.systembolaget.se
Fantastiskt trevligt där! Men passa på att fråga dem varför de inte kan leverera ”Works of Love” till systemet.Befinner mig vid Omnipollos kyrka, i glasen, Nebuchadnezzar och Tokyo IPA.
Fantastiskt trevligt där! Men passa på att fråga dem varför de inte kan leverera ”Works of Love” till systemet.
Har tyvärr inte testat och flyttade från Sundbyberg för snart 10 månader sedan så har inte vägarna förbi kyrkan så ofta längre.Tyvärr har jag redan åkt , har inte druckit den men såg att den fanns på tavlan, är den bra?
Jag köpte också några fler efter första burken. Bara en kvar nu dock, riktigt trevlig!Mycket trevligt från Omnipollo! Sprang på den av en slump och knep sista burken på hyllan #wouldbuyagain
Snyggt fångat, finns mycket gott med på den bildenDet gör du rätt i @Swizz beat !
Det visade sig att det fanns ett gäng Hop Selection kvar, så jag FOMO:ade ur och tog en tur för en vända i tillfälliga hyllan. Väl där så fanns det mer "som-man-absolut-inte-får-missa"
Senare, i kassan sen ville hon ta leg?! Det värmde gott i ett 40+ hjärta
"The bird" hade jag sedan tidigare och tycker väl att den var sådär...
Over and out!
Jag har några år kvar till 40 men får aldrig visa leg längre på lokala lilla bolaget. Men det är en småstad och det jobbar en öltok där som hälsar mig vid förnamn när jag kommer in.Det gör du rätt i @Swizz beat !
Det visade sig att det fanns ett gäng Hop Selection kvar, så jag FOMO:ade ur och tog en tur för en vända i tillfälliga hyllan. Väl där så fanns det mer "som-man-absolut-inte-får-missa"
Senare, i kassan sen ville hon ta leg?! Det värmde gott i ett 40+ hjärta
"The bird" hade jag sedan tidigare och tycker väl att den var sådär...
Over and out!
Jag har några år kvar till 40 men får aldrig visa leg längre på lokala lilla bolaget. Men det är en småstad och det jobbar en öltok där som hälsar mig vid förnamn när jag kommer in.
Och har jag gjort en beställning är han alltid nyfiken och kollar av vad jag beställt sjukt trevlig är han.