Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir mjukstart här innan man går på rökölen
Dagens skörd två rökisar och lite kärlek!
Skam den som ger sig för var tredje försöket som den sistnämnde kom hela vägen hem utan att bli makulerad…
Den är också väldigt braBlir mjukstart här innan man går på rökölen
Värt inköpet trots det ”relativt” höga priset, sett till Systembolaget-priser dvs?
Otroligt välgjord med tydligsmak av blåbär men minus sötman. Lite svårt att hitta vaniljen men tror den finns där i bakgrunden. Förvisso hade jag inte förväntat mig något annat än att den skulle va väldigt bra.
Hade den kostat hälften av vad den gör hade jag troligen köpt den igen. Så jag tycker ändå de va värt det för att få testa.Värt inköpet trots det ”relativt” höga priset, sett till Systembolaget-priser dvs?
Favorit i repris.
To öl. DIPA.
Magisk, igen.
Betyg: Fem svällande danska ölmagar med ludd på av fem möjliga.
Tyckte också den var braStabil IPA i stil som man känner igen från Stigbergets, fyllig och smakrik .
Intressant. För min del var det den äckligaste ölen jag druckit på flera årMegamagiskt mystisk mutant från Oscar Blues. Fruktig och syrlig utan att för den delen bli multivitaminjuice.
Fullträff
Va?! Oj, ja det var verkligen det omvända i så fall, haha!Intressant. För min del var det den äckligaste ölen jag druckit på flera år
Någon blandning mellan persika och ipa. Fy och ve
Vi slipper trängas i kön iafVa?! Oj, ja det var verkligen det omvända i så fall, haha!
För egen del var det ipans svar på efterrätt, på ett bra sätt. Jag skyndade mig att köpa fler efter första smarren
Brukar släppas en gång per år på tillfälliga sortimentet, köper varje gång minst ett par burkarNarwhal tappad på burk 2019, oklart när dom släpps på Systembolaget. Oavsett, såhär ska en BA stout smak. Allting perfekt balanserat!