Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt kul collab ändåMaze från Omnipollo och Sierra Nevada, ganska klassisk west coast style på denna, mer Sierra än Omnipollo i stilen.
Jag hade nog hellre valt en imperial stout med mycket sötma och russin, choklad samt kaffe/espresso toner.Ska göra Tiramisu och jag tänkte servera en passade öl till det.
Tiramisu är tungt och fettigt så någonting som är sött behövs, jag tänkte rent spontant först på en söt BW, kan det funka?
Har nog druckit för många omnipollos flytande dessert, förvisso är dom söta men otroligt tunga. Vilket jag spontant tänker blir lite för mkt på en redan väldigt tung dessert?Jag hade nog hellre valt en imperial stout med mycket sötma och russin, choklad samt kaffe/espresso toner.
Optimalt ”To Øl - Birramisu BA 2022” men den är nog svår att få tag på.
Annars är Nynäshamns Ångbryggeri, Valsviken Vinterporter också riktigt fin till dessert tycker jag.
Jag tycker att det låter intressant. Med god framförhållning borde jag kunna delta.Hej alla!
För en tid sedan uttrycktes det en önskan om en ny bottle share i gamla PM men ämnet dog ut. Det finns eventuellt en möjlighet för mig att plocka upp den manteln efter @NiklasF och köra en share. Därför undrar jag nu om det finns ett intresse från er övriga? Det skulle i så fall arrangeras i Linköping. Många av er har jag träffat tidigare men minns inte riktigt var ni bor och om ni känner att det är ett rimligt avstånd.
Tiden är då tänkt under hösten. Jag förstår att det bara är Januari ännu men finns intresse för tillräckligt många så kan jag börja titta på en lämplig lokal. Skriv gärna vad ni anser, här eller i ett PM.
Trevlig helg!
Inte direkt nästgårds så blir lite mer planering för en annan som ska synka med ungar och diverse annat. Vill gärna dyka upp men får lämna det lite svävande i detta nu, måste ha nånstans att knyta sig efter träffen för hemfärd dagen efter också.Hej alla!
För en tid sedan uttrycktes det en önskan om en ny bottle share i gamla PM men ämnet dog ut. Det finns eventuellt en möjlighet för mig att plocka upp den manteln efter @NiklasF och köra en share. Därför undrar jag nu om det finns ett intresse från er övriga? Det skulle i så fall arrangeras i Linköping. Många av er har jag träffat tidigare men minns inte riktigt var ni bor och om ni känner att det är ett rimligt avstånd.
Tiden är då tänkt under hösten. Jag förstår att det bara är Januari ännu men finns intresse för tillräckligt många så kan jag börja titta på en lämplig lokal. Skriv gärna vad ni anser, här eller i ett PM.
Trevlig helg!
Tycker det hade varit riktigt roligt och säger samma sak att med god framförhållning fungerar det säkertHej alla!
Trevlig helg!