• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Drack förra veckan, nu blir det en till!
IMG_20190723_183231_452.jpg
Jävlar vilken cool etikett. Do tell more!

KS Stora Bottle Share
Förra helgen lyfte jag idén om att köra en bottle share någon gång under hösten. Efter kommande vecka tänkte jag börja titta lite närmare på det. Jag kommer att starta en pm-tråd för dem som har anmält intresse där vi kan bestämma datum osv.

Tanken me det här inlägget är att kolla om det är någon mer som är intresserad. Detta kommer äga rum någonstans i Stockholm.

Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs

KS Stora Bottle Share
Förra helgen lyfte jag idén om att köra en bottle share någon gång under hösten. Efter kommande vecka tänkte jag börja titta lite närmare på det. Jag kommer att starta en pm-tråd för dem som har anmält intresse där vi kan bestämma datum osv.

Tanken me det här inlägget är att kolla om det är någon mer som är intresserad. Detta kommer äga rum någonstans i Stockholm.

Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs
Ping @Cristian

KS Stora Bottle Share

Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs
Jag är intresserad!

Tillbaka
Topp