Jävlar vilken cool etikett. Do tell more!Drack förra veckan, nu blir det en till!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävlar vilken cool etikett. Do tell more!Drack förra veckan, nu blir det en till!
![]()
Wizard Brewing, svenskt samarbetsbryggeri!Jävlar vilken cool etikett. Do tell more!
Nu är du fåordigWizard Brewing, svenskt samarbetsbryggeri!
Hehe det är en stout på 12%, detekterar smörig lakrits. Överlag bra!Nu är du fåordig
Öltyp? Smak? Styrka?
Fan! Gillade det tills jag läste lakritsHehe det är en stout på 12%, detekterar smörig lakrits. Överlag bra!
Jag gillar den där. Tydliga toner av skumbananerDenna intogs tidigare ikväll
![]()
Hehehe skumbanan Vette fan....knäck känner jag...Jag gillar den där. Tydliga toner av skumbananer![]()
Ja, knäcken finns där också, vet inte varför men för mig är det bananbarleywineHehehe skumbanan Vette fan....knäck känner jag...
Lite detta som är intressant, att dricka samma öl å jämföraJa, knäcken finns där också, vet inte varför men för mig är det bananbarleywine![]()
Ölrepubliken och The rover har helt klart flest på kran (31 + 1 cider)Tack! Följdfråga, vilket ställe har mest öl på slang?
Ping @CristianKS Stora Bottle Share
Förra helgen lyfte jag idén om att köra en bottle share någon gång under hösten. Efter kommande vecka tänkte jag börja titta lite närmare på det. Jag kommer att starta en pm-tråd för dem som har anmält intresse där vi kan bestämma datum osv.
Tanken me det här inlägget är att kolla om det är någon mer som är intresserad. Detta kommer äga rum någonstans i Stockholm.
Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs
Jag är intresserad!KS Stora Bottle Share
Förra helgen lyfte jag idén om att köra en bottle share någon gång under hösten. Efter kommande vecka tänkte jag börja titta lite närmare på det. Jag kommer att starta en pm-tråd för dem som har anmält intresse där vi kan bestämma datum osv.
Tanken me det här inlägget är att kolla om det är någon mer som är intresserad. Detta kommer äga rum någonstans i Stockholm.
Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs
Jag för upp dig på min listaJag är intresserad!
Låter kul!
Den där är riktigt bra!Sitter och dricker rosa öl från Skåne. Fruktig och fräsch.
![]()
Ja, väldigt imponerad! Är hos några vänner i Perstorp så har bunkrat lokal öl från slåne och ett stopp i Jönköping.Den där är riktigt bra!![]()
Hahahahha jag dör av namnet. Underbart!Sitter och dricker rosa öl från Skåne. Fruktig och fräsch.
![]()
Riktigt roligt!Hahahahha jag dör av namnet. Underbart!