Notorious Niklas
Silver
Strongt gjort med sådana mustiga stouts i denna hetta! Själv håller jag mig till läskande surisar och vattniga lager!25 kg brownies och rostade valnötter går ändå ner.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strongt gjort med sådana mustiga stouts i denna hetta! Själv håller jag mig till läskande surisar och vattniga lager!25 kg brownies och rostade valnötter går ändå ner.
![]()
Hehe kört några surisar ikväll också men stout är det jag gillar bäst.Strongt gjort med sådana mustiga stouts i denna hetta! Själv håller jag mig till läskande surisar och vattniga lager!![]()
Salted caramel är den enda glassen jag köper. Mumma!Kvällens efterrätt. Ölen hade kunnat vara några grader kallare, men det var ändå i rumstemperatur som den spelade ut alla sina kort.
![]()
Herrejävlar! Hur var den?Nu är det dags att öppna muskedundret. Tyvärr ska värden jag är hos flytta och har därför packat ned sina glas, därav ovärdig pappmugg.
![]()
Har testat några Eclipse genom åren, osäker på vilka då det var tiden innan untapped och andra bra "komma ihåg appar"Den var riktigt fin, rött vax ska vara körsbär men tyckte mer den var åt det chokladiga hållet. Jag gillar båda smakerna. Provat fiftyfifty? @Professor_Kalkyl vet inte varför den inte citerade korrekt
Den där lät jäkligt spännande! Betyg?Trevlig helg!
![]()
Gav 4.25 men utan hänsyn till priset. Hade kanske gett 3.5 då!Den där lät jäkligt spännande! Betyg?![]()
Damn, såg priset på GB nu, iofs 75cl men fortfarande! I see!Gav 4.25 men utan hänsyn till priset. Hade kanske gett 3.5 då!
KS Stora Bottle Share
Förra helgen lyfte jag idén om att köra en bottle share någon gång under hösten. Efter kommande vecka tänkte jag börja titta lite närmare på det. Jag kommer att starta en pm-tråd för dem som har anmält intresse där vi kan bestämma datum osv.
Tanken me det här inlägget är att kolla om det är någon mer som är intresserad. Detta kommer äga rum någonstans i Stockholm.
Intresserade:
@Notorious Niklas
@MaBr
@gruby
@Kalkyl
@dauit
@Gustafs
Jag ser till att skriva upp dig med @HoffaÄr nybörjare på ”finöl” men är gärna med.
Toppen.Jag ser till att skriva upp dig med @Hoffa