Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar Zhukovs!Tänk vad man kan hitta när man rotar i förrådet... Riktigt bra!
![]()
Ny bekantskap för mig men väldigt trevlig!Älskar Zhukovs!
Dieu du Ciel är stabila. Mest druckit barley wines och stouts från dem dock, kul att de har surisar med!![]()
Mest blivit vin senaste tiden men i skrivande stund så sippar jag på en kanadick, första gången jag dricker en kanadensisk öl om jag ej missminner. En jättetrevlig hallonsuris men inget överdrivet fantastiskt.
Tänk vad man kan hitta när man rotar i förrådet... Riktigt bra!
![]()
Drack den där för ett par dagar å den lever upp till namnet...smakade arselDagens fångst I hyllan för tillfälligt sortiment. Köper väldigt sällan Trappister.
![]()
New and improved IPA är fantastiskt god.Drack den där för ett par dagar å den lever upp till namnet...smakade arsel
![]()
Dricker i detta nu denna riktigt jävla goda IPA
![]()
Alltså jag tycker den är sjukt jävla god men tycker ändå den är lite hett prissatt.New and improved IPA är fantastiskt god.
Blev det någon provning?Verkligen ute i sida sekunden nu, men ska anordna ölprovning på nyår. Vilket systembolag i stockholm(allra helst city/Solna/Sumpan) då jag inte har bil har roligt ölsortiment. Inkl litet sortiment, eller vad det nu heter.
Den är väl inte särskilt dyr? Är ju en stor burk.Alltså jag tycker den är sjukt jävla god men tycker ändå den är lite hett prissatt.
Ja du har väl rättDen är väl inte särskilt dyr? Är ju en stor burk.![]()
Eftersom man blev sjuk så blev det ingenting tyvärr. Men det verkar bli nu på fredag istället. Detta kommer att erbjudas då;Blev det någon provning?
Stark line up!En norsk beställning anlände idag!
![]()
Kan bli dyrt. Vill ha två av varje typ.Fri frakt på Glasbanken idag!
Snygg bild!Fiftyfifty Eclipse Knob Creek Rye från 2018, en 4,5:a. Len som silke!
![]()
Den är helt ok den där jämfört med många andra bärs.
Jag skulle dock reka st bernardous 12 o rochford 10 som ligger i samma prisklass o snäppet vassare. De finns ibland tillgängliga på systemet. Tycker man inte att ekonomi el plats till lagring är ok kan man dela på 24st (min beställning) St B med nån polare. Världsklass på den imo.
Både 10 och 8 är klart gångbara enligt mig, helst till en gryta på vilt eller någon annan lite mer "mustig" mat.Rochefort 10 gillar jag också![]()
![]()
Man blev lite bortskämd när man kunde komma åt 10an till vardags på nästan vilket Systembolag som helst, den är ruskigt bra. Tycker det är den som ligger närmast Westvleteren 12an i smakupplevelse. Bernardus är bra också men mycket sötare och snällare.Både 10 och 8 är klart gångbara enligt mig, helst till en gryta på vilt eller någon annan lite mer "mustig" mat.![]()
Kul öppning!Riktigt god norsk öl
![]()
Man blev lite bortskämd när man kunde komma åt 10an till vardags på nästan vilket Systembolag som helst, den är ruskigt bra. Tycker det är den som ligger närmast Westvleteren 12an i smakupplevelse. Bernardus är bra också men mycket sötare och snällare.