Apex IPA - Doom Scroll. Föredrar deras tyngre ipor, men denna var rätt OK med lagom mycket humlighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick tips av min styvbror att låta Highball Drifter stå ett tag, den var tydligen spritigPåfyllt med massa godsaker. Stora poppels köpte jag två av och spar en till bottleshare![]()
![]()
Inget jag märkte av. En av de bästa jag druckit på länge, jag är dock förtjust i lite alkoholstarka ölsorterzFick tips av min styvbror att låta Highball Drifter stå ett tag, den var tydligen spritig![]()
Då måste jag få tag i en till för att jämföra alltsåInget jag märkte av. En av de bästa jag druckit på länge, jag är dock förtjust i lite alkoholstarka ölsorterz![]()
Frugan hade stannat till på bolaget i eftermiddags och köpt 5 st till mig så jag misstänker att det vankas mello på lördag…Då måste jag få tag i en till för att jämföra alltså![]()
Hahaha det är kärlek ändå!Frugan hade stannat till på bolaget i eftermiddags och köpt 5 st till mig så jag misstänker att det vankas mello på lördag…![]()
Frugan hade stannat till på bolaget i eftermiddags och köpt 5 st till mig så jag misstänker att det vankas mello på lördag…![]()
Jag sitter och sippar på en Triton barley wine från Desthil. Den är bra, men jag vill minnas att den var betydligt ljusare i färgen förra året, sötare och mindre besk i smaken. Är det någon annan som känner igen det?
![]()
Testade den på kortburk förra året. Får återkomma när jag provat långburken. Ska kunna jämföra bild sen från untappd.Jag sitter och sippar på en Triton barley wine från Desthil. Den är bra, men jag vill minnas att den var betydligt ljusare i färgen förra året, sötare och mindre besk i smaken. Är det någon annan som känner igen det?
![]()
Kul! Har den hemmaDen här var inte dum. En imperial stout lagrad på calvadosfat i åtta månader. Bra val av fat som kompletterar övriga smaker, och inte för länge så fatet tar över för mycket.
![]()