Härligt. Jag får ta och kolla vilka årgångar jag har här hemma.Kaggen 2019 var bäst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt. Jag får ta och kolla vilka årgångar jag har här hemma.Kaggen 2019 var bäst![]()
Råkade ut för samma sak. Dom sa att dom hade bytt lager någonstans.För ett tag sedan gjorde jag en beställning på bolaget men istället för stouten jag beställt fick jag en Sofiero. Idag var det dags igen, min stout var utbytt mot någon dammig lageröl. Den här gången såg jag det precis efter att jag kom ut ur butiken så jag kunde gå in och klaga direkt.
Om bolaget är så fokuserade på folkhälsa som de påstår så föreslår jag att de börjar sälja sallad istället.
Ja till Sofiero tydligen. De kunde ju valt en trevligare lagerRåkade ut för samma sak. Dom sa att dom hade bytt lager någonstans.
Ja till Sofiero tydligen. De kunde ju valt en trevligare lager
Kanske lite lagrad lager från Finland? Vill varna känsliga om vulgärt språk så ingen blir kränkt.Ja till Sofiero tydligen. De kunde ju valt en trevligare lager
Riktigt tråkigt, har aldrig råkat ut för något liknande trots väldigt många beställningar.För ett tag sedan gjorde jag en beställning på bolaget men istället för stouten jag beställt fick jag en Sofiero. Idag var det dags igen, min stout var utbytt mot någon dammig lageröl. Den här gången såg jag det precis efter att jag kom ut ur butiken så jag kunde gå in och klaga direkt.
Om bolaget är så fokuserade på folkhälsa som de påstår så föreslår jag att de börjar sälja sallad istället.
Har tagit ett par dubbel IPA innan men det blir lite för klent för att genomlida mellon så kommer gå på den japanska whiskeyn snart…To Øl hjälper mig genomlida Mello.
![]()
Gött! Har väl iofs en böjelse till de lite sötare stouts men kommer fortfarande beställa ett gängTips, magiskt släpp på fredag
![]()