Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En lite teaser kanske?Nytt Bund beställt!
jag var mer inne på filmen Sahara....Jamterik aka Mad Max
Dina lilla romantiker!jag var mer inne på filmen Sahara....
Från Ukraina?
Japp!Från Ukraina?
Vad bra den blev!Bund ska de va .
Tack! Jag testade denna istället för Navigatorn och tror nog storleken är bättre för denna.Vad bra den blev!
Perfekt i stl ju.
Är det ok?Provar mig fram i bund-världen genom ett billigt band från Cheapest Nato. Tycker att hålen i lappen var lite smala för 20 mm band så lappen åkte på klocka med 18 mm band istället.
Är det ok?
Jag köpte ett bund från cheapest nato, men det luktade mögel så jag skickade tillbaka det ... i vredesmod... näe inte riktigt, men nästan. Fick pengarna åter så allt blev frid och fröjd.
Superläcker ju!Jag fick i alla fall hem ett nytt bund från Ryssland i dag. Vostok från meranom. Provade på ryssdykaren men, näe tonneua boetten gör sig bättre utan bund tycker jag. Däremot tänkte jag att min GUL-quartsare behövde piffas upp.
Bandet är 22 mm och GUL boetten är 18 mm. Jag antog att bandet var mer förändringsbenäget än boetten, så med hjälp av kniv och tång lyckades jag övertyga bandet att omskola sig till 18 mm band.
Nu blev jag nöjd. Jag känner på mig att GUL klockan kommer att få betydligt mer handledstid med bund än innan. Jag har inte burit den många timmar senaste året. Men nu, nu är det bund som gäller.
Vart najs ju! Finns läderband som ser ut som ditt snidade från början, bla detta från Di-Modell. Ska försöka fixa ihop detta med någon bundlapp.Jag fick i alla fall hem ett nytt bund från Ryssland i dag. Vostok från meranom. Provade på ryssdykaren men, näe tonneua boetten gör sig bättre utan bund tycker jag. Däremot tänkte jag att min GUL-quartsare behövde piffas upp.
Bandet är 22 mm och GUL boetten är 18 mm. Jag antog att bandet var mer förändringsbenäget än boetten, så med hjälp av kniv och tång lyckades jag övertyga bandet att omskola sig till 18 mm band.
Nu blev jag nöjd. Jag känner på mig att GUL klockan kommer att få betydligt mer handledstid med bund än innan. Jag har inte burit den många timmar senaste året. Men nu, nu är det bund som gäller.
Det där är bara för vackert. Och förmodligen lika bekvämt som det ser ut.Äh bytte till Bund
Helt sant.Det där är bara för vackert. Och förmodligen lika bekvämt som det ser ut.
Gjorde du rätt i. Magnifikt.Äh bytte till Bund
Hjärnsläpp. Jag har både UX och ett sånt bund men jag kan inte ens förvara dom i samma låda.Tuffast 2021 eller hjärnsläpp?
Sinn Taucheruhr UX SDR GSG9 EZM 2B Stahl Herrenuhr Ref. 403.051 säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 16 069 kr
Sinn UX Annons: 16 069 kr Sinn Taucheruhr UX SDR GSG9 EZM 2B Stahl Herrenuhr Ref. 403.051, Referensnummer 403.051; Stål; Kvarts; Skick Mycket bra; År 2014; Klocka med originallåda; Lokalwww.chrono24.se
Varför? Vad är det jag har missat?Hjärnsläpp. Jag har både UX och ett sånt bund men jag kan inte ens förvara dom i samma låda.
Varför? Vad är det jag har missat?