Visst har du Rios1931 Landsberg till bundet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst har du Rios1931 Landsberg till bundet?
Japp...eller jag tror det hette så?Visst har du Rios1931 Landsberg till bundet?
Jupp stämde, kollade.Japp...eller jag tror det hette så?
Nåt bioläder iallafall.
Om den vore 20 mm och passar 103:an hade jag kanske slagit till... Vad är det som händer... Börjar gå igång hårt på olika bandOm någon är sugen på ett svart bund från Rios är det bara att höra av sig.
Köpte fel till Guinanden på bild..
Plattan är 42mm på bredaste stället och 83mm, russian leather.
Bandet är 22mm.
Köptes i vintras för 52€ och jag blir glad om jag kan få råd att köpa en flaska vin eller några öl
Skickas per post-porto ingår!
Om den vore 20 mm och passar 103:an hade jag kanske slagit till... Vad är det som händer... Börjar gå igång hårt på olika band
Det här var verkligen en frisk fläkt i bundtråden. Underbart!Crosspost hit, crosspost dit.
@Nissestr Verkligen lyckat med kulören på trådenDet här var verkligen en frisk fläkt i bundtråden. Underbart!
Rolex, fast inte min då jag inte har 350 lock över att lägga på en klocka..Skulle tycka det vore kul att se Rolex också.
Helt suverän matchning . Rios1931 Tula?Då var det dags att prova bund. Tycker funkade förvånansvärt bra.
Det där är inte bund .
Webbutbildning hela dagen innebär mycket tid på KS.
Det där är inte bund .
Något i stil med denna stulna bild från nätet. Kanske i ljusbrunt?Oh, no! Fel tråd!
Tips på bund då??
Snyggt. Kolla av bredden på bundplattan också. Tycker personligen att det är snyggt om sömmen just tittar fram utanför klockan. Ungefär som exempelbilden i mitt tidigare inlägg. Sen tycker jag att trådfärgen har ganska stor betydelse för helheten. Kanske ska matcha index tex?
Tackar. Stämmer bra Tula Rios1931.Helt suverän matchning . Rios1931 Tula?
Funkar men liiite liten kanske? Din Navigator- vad har den för mått?
Tror den är 38mm men lite fyrkantigare. Vi får se när den är tillbaka från covidtest.. jag menar urmakaren..Funkar men liiite liten kanske? Din Navigator- vad har dne för mått?
Du kanske ska slå tilll på Steveo´s military bund;Oh, no! Fel tråd!
Tips på bund då??
Ser ut att vara ett natobund. Han är hård Pitten (Brad).Du kanske ska slå tilll på Steveo´s military bund;
"This is a copy of one of the straps that I made for Brad Pitt’s new movie “FURY “