VIK - vik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde laget att köra?Nu kör vi!
Glömde laget att köra?
Nej, I litauen, såg dock matchen härifrån, jävla Skit alltså..@M021 är du kvar i stan?
Vad sägs då?På möte med sportchef och tränare om krisläget.
Idag är jag i Malmö och kollar på Pantern-VIK! Kämpa!
Jag har inte haft någon koll på senaste tiden & hejar på BIK... Finns det något hopp?Gött! 3 enkla pinnar ikväll, är vi på gång nu?! 5-2 mot Karlskoga är bra jobbat. Synd att vi förlorade mot Modo senast bara, skönt att det är många matcher kvar, så länge det finns liv så finns det hopp!
Jag har inte haft någon koll på senaste tiden & hejar på BIK... Finns det något hopp?
Brukar du vara på BIKs matcher? sorry för OTJag har inte haft någon koll på senaste tiden & hejar på BIK... Finns det något hopp?
Absolut, dra ett PM vet jag!Brukar du vara på BIKs matcher? sorry för OT
Håller inte på BIK är bara där och kollar ibland, laget i mitt hjärta är Leksand. Men kul att det börjar gå lite bättre för er! Lycka tillBbuuuööö. Ge fan i att kapa tråden jävla bönder!
VIK är lite på gång! Segern i sudden ikväll mot Hästen innebar poäng 10 och 11 nu efter nyår (6 matcher). Håller man det snittet luktar det play off (kommer ju inte hända, men ändå!)
Är där med min lillebror för att han har ingen annan att gå med, och han håller på Karlskoga.Leksing som går på Bofors? Herrejävlar vilken ny lägstanivå!
VIK har gjort klart med Chris Langkow. Var lite strul med hans förra klubb (försökte blåsa Appelgren på cash) men löste sig till slut. Man för diskussioner med ytterligare en nordamerikan i 25-årsåldern som snittat runt 0,5 poäng/match i AHL och har någon enstaka NHL-match. Får tyvärr inte droppa namnet, men den killen skulle kunna göra skillnad på riktigt.