Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte du som jobbar i baren med en 16613?Fyfan vilket helvete det är att vara VIKare. Man får ALDRIG stolpe in. Gamla VIKare i Löven som toppat formen nu och Bromé i Mora som aldrig varit så kass som i matchen mot Löven igår. Räknar med att det står 2-0 till löven imorgon efter 5 minuter. Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka upp utan det blir till att ladda på Allstar i Västerås. Jippi.
Det är väl ändå att ta i? Mesta Mästarna vs VIK i en duell om lidandeInte du som jobbar i baren med en 16613?
Råkade ramla in i fredags i väntan på bussen hem. Som VSK:are vet man allt om att lida....
Fotboll, bandy har jag sett en match i år.Det är väl ändå att ta i? Mesta Mästarna vs VIK i en duell om lidande
Hahaha då är jag med! Feel you brother!Fotboll, bandy har jag sett en match i år.
Inte du som jobbar i baren med en 16613?
Råkade ramla in i fredags i väntan på bussen hem. Som VSK:are vet man allt om att lida....
Verkar vara en kort tråd! Har bott i Västerås i drygt 20 å å det är inte många gånger Vik har varit i toppslag!
Får hoppas att det vänder !!
Hur många matcher till ska ni spela? Hoppas för er skull att VIK går upp!Gött, tredje raka, helt OK att Borlänge slog Troja också, resultaten går vår väg förtillfället!
Hur många matcher till ska ni spela? Hoppas för er skull att VIK går upp!
Ja, absolut! En anrik klubb som absolut inte ska ligga i någon division 1. Men jag tycker att jag hört att klubben har skötts dåligt senaste åren, stämmer det?Inte 100, men tror att det är 10 matcher! Tack, är väl där dom hör hemma kan jag tycka, i allsvenskan menar jag!
Bara hoppas att flytet håller i sig!
Jo vi har haft några tomtar vid rodret.Ja, absolut! En anrik klubb som absolut inte ska ligga i någon division 1. Men jag tycker att jag hört att klubben har skötts dåligt senaste åren, stämmer det?