• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Gulsvart, vi som älskar VIK hockey...

Jocke76

Omega
Är Lövare och så klart mycket glad efter gårdagens mycket rafflande tillställning. Lider dock med er VIK:are. Spelar ni som på slutet av serien lär dock kvalet inte vara några problem. Lycka till!
 
Fyfan vilket helvete det är att vara VIKare. Man får ALDRIG stolpe in. Gamla VIKare i Löven som toppat formen nu och Bromé i Mora som aldrig varit så kass som i matchen mot Löven igår. Räknar med att det står 2-0 till löven imorgon efter 5 minuter. Tyvärr har jag ingen möjlighet att åka upp utan det blir till att ladda på Allstar i Västerås. Jippi.
Inte du som jobbar i baren med en 16613?
Råkade ramla in i fredags i väntan på bussen hem. Som VSK:are vet man allt om att lida....
 

RBJSWE

Cartier
Det blev till slut 2 oerhört viktiga poäng i premiären av kvalserien i Södertälje. Tycker dock SSK var det klart bättre laget så här måste flera skärpa till sig. Stundtals kunde man inte slå en passning på 5 meter utan att oucken stack iväg. Nya tag på lördag mot Troja!
 

RBJSWE

Cartier
En fantastiskt skön 3-poängare i Huddinge. Dåligt spel dock och en hel del röta. Skärpning krävs.

DSC_0139.JPG
 

Femitolv

Cartier
Verkar vara en kort tråd! Har bott i Västerås i drygt 20 å å det är inte många gånger Vik har varit i toppslag!

Får hoppas att det vänder !!
 

RBJSWE

Cartier
Haha, nej dom senaste 20 åren har varit en riktig ökenvandring! Vet inte hur jag skulle hantera en ordentlig framgång. Skulle nog krävas några semesterdagar åtminstone. :)

Välkommen in i tråden!

Verkar vara en kort tråd! Har bott i Västerås i drygt 20 å å det är inte många gånger Vik har varit i toppslag!

Får hoppas att det vänder !!
 

Femitolv

Cartier
Har ofta funderat på varför det är så tunnt med topplag bortsett från bandyn samt även utan is (Rönnby )
Det är lite större än tex Sandviken Gävle !!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Två raka segrar, i kvalet till Allsvenskan! Hoppas att det håller i sig hela vägen nu!

Idag borta match mot Huddinge, kan det bli tredje raka vinsten månne?!
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Gött, tredje raka, helt OK att Borlänge slog Troja också, resultaten går våran väg förtillfället!

6FC40318-CDDA-4610-9FA9-8D566DEED2A8.jpeg
 
Senast ändrad:

Moody

Rolex
Inte 100, men tror att det är 10 matcher! Tack, är väl där dom hör hemma kan jag tycka, i allsvenskan menar jag!

Bara hoppas att flytet håller i sig!
Ja, absolut! En anrik klubb som absolut inte ska ligga i någon division 1. Men jag tycker att jag hört att klubben har skötts dåligt senaste åren, stämmer det?
 

M021

Rolex
2-Faktor
Ja, absolut! En anrik klubb som absolut inte ska ligga i någon division 1. Men jag tycker att jag hört att klubben har skötts dåligt senaste åren, stämmer det?
Jo vi har haft några tomtar vid rodret.
Nuvarande klubbchef med övriga stab har jobbat i helt rätt riktning. Klarar vi detta finns en riktigt bra grund att bygga vidare på.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Skön seger igår, jävligt tråkigt att gulsvart inte tog alla 3 pinnarna bara! Lapparn gör 4-4 med 4 sek kvar av matchen! Men det är stort att dom kom igen i sista ned ett 1-3 underläge !

Ny 2:a ich Borlänge i morgon, hoppas att dom fortsätter och vinna mot dom...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Riktigt bra. Tungt att Huddinge tog extra poäng. Dock har vi ju allt i egna händer vilket alltid är någit
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vi är tillbaka klapp, klapp klapp, klapp, Vi är tillbaka, klapp, klapp klapp, klapp!

BF5CE21C-3225-4C70-89DB-767C351499A5.png



24930E9B-284E-4188-BE82-66EA1C5C40E8.png


VIK, VIK, VIK, VIK, VIK, VIKKKK, VIK, VIK, VIK, VIK, VIK, VIKKKKKKKKKKK!


EB25D7E9-B4B5-4328-8510-4229CDA25698.png
 
Senast ändrad:
Topp