Så jävla viktiga poäng!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får ta lite klocksnack i någon periodpaus nästa match!Att det skulle ta 39 omg att hasa sig upp över strecket. Kommer bli en rysare in i det sista! Självklart var man på plats ikväll! Kämpa!
Mora - VIK imorgon, Affe! Blir det ett besök i Smidjegrav Arena, månne?
Hopp kändes avlägset för bara några veckor sedan!Fan Va GÖTT, 3-2 mot Modo känns så jävla skönt, så länge det finns liv så finns det hopp! 8 matcher kvar och 6p upp till fortsatt spel!
Måste erkänna att jag är lite besviken på MoraWelcome to hell!
Don't be. Det var krig och tre matchstraff. Mora vek absolut inte ner sig utan Löven var för typ första gången i år bra.Måste erkänna att jag är lite besviken på Mora
Skönt att höra, då kan ja leva med detDon't be. Det var krig och tre matchstraff. Mora vek absolut inte ner sig utan Löven var för typ första gången i år bra.
Kommer att bli hetsigt på fredag. Trust me.
Kul att du tittade in Per, började känna mig lite ensam här i tråden..Don't be. Det var krig och tre matchstraff. Mora vek absolut inte ner sig utan Löven var för typ första gången i år bra.
Kommer att bli hetsigt på fredag. Trust me.
Är helt utmattad.. Bottenstrid är inte bra för hälsan. Hoppas det är över på fredag.Kul att du tittade in Per, började känna mig lite ensam här i tråden..
Måste erkänna att jag är lite besviken på Mora