• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om militära klockor.....

Exakt vad jag skrev via PM till @ollkli
Halva grejen försvinner ju om ingen plockat ut den. Inte issued som varit i krig längre, bara hyllvärmare som aldrig gick i tjänst.
Har en använd och en NOS och kan nog delvis hålla med. Samtidigt trevligt med fullset och issued nato. Får nog lov att säga att NOSen är det roligaste som hänt mig i klockväg. :) Sen förstår jag att det roligare för oss som har en än för de som blev utan:D

IMG_6882.PNG

Ytterligare en. :)
(Nyligen postad, kolla lådan i bakgrunden).

En NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?

Exakt vad jag skrev via PM till @ollkli
Halva grejen försvinner ju om ingen plockat ut den. Inte issued som varit i krig längre, bara hyllvärmare som aldrig gick i tjänst.

Välkommen alla intresserade att skicka hit era NOS-klockor så skall jag slita på dom såväl inom som utom rikets gränser, så att värdet mångdubblas. Repor, fransade NATO-band och spännande historier från hårresande insatser garanteras. Allt har dock ett pris, i mitt fall högt...;)

IMG_0495.JPG
IMG_0496.JPG

Välkommen alla intresserade att skicka hit era NOS-klockor så skall jag slita på dom såväl inom som utom rikets gränser, så att värdet mångdubblas. Repor, fransade NATO-band och spännande historier från hårresande insatser garanteras. Allt har dock ett pris, i mitt fall högt...;)

IMG_0495.JPG
IMG_0496.JPG
Grymma bilder!
Har du några fransade naton så upp med dem i tråden vettja.

Tillbaka
Topp