Exakt vad jag skrev via PM till @ollkliEn NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?
Halva grejen försvinner ju om ingen plockat ut den. Inte issued som varit i krig längre, bara hyllvärmare som aldrig gick i tjänst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt vad jag skrev via PM till @ollkliEn NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?
Helt korrekt! Är det fler än 8 så är klockan dödUrsäkta men jag känner mig lite trög i spörsmålet! Om jag fattat detta rätt så finns det alltså X-antal NOSare. Men frågan nu är hur många, eller?
Verkligen inte, men jag hade aldrig köpt en om jag valde mellan en använd och en nos.Ingen dum fråga! Inte helt självklart.
I min värld - självklart.En NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?
Har en använd och en NOS och kan nog delvis hålla med. Samtidigt trevligt med fullset och issued nato. Får nog lov att säga att NOSen är det roligaste som hänt mig i klockväg. Sen förstår jag att det roligare för oss som har en än för de som blev utanExakt vad jag skrev via PM till @ollkli
Halva grejen försvinner ju om ingen plockat ut den. Inte issued som varit i krig längre, bara hyllvärmare som aldrig gick i tjänst.
Så någon har alltså kommit över ett lager tillhörande stadsmakten!?Helt korrekt! Är det fler än 8 så är klockan död
Varför välja?Verkligen inte, men jag hade aldrig köpt en om jag valde mellan en använd och en nos.
Hör av er när ni vill sälja! Gör nu blir det väl en padi!?
Som en bit historia utan historia sas.. I min värld inte alls lika intressant som en issued som använts som det var menat.En NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?
Höll på att kunna bli det Såg den här på MWR strax efter lunch: http://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?76444-FS-Unworn-boxed-1973-Hamilton-W10 när jag skulle komma till skott efter att ha kollat upp den lite så var den såld Tog 3 timmar ungefär...Det dök upp ett paket från England idag...
Välpaketerat!
Sedär, en Hamilton W10 -73.
På med nato och ett snabbt wrist shot.
Finns det fler av dessa här på KS?
Att jaga mink i Stockholms skärgård?Som en bit historia utan historia sas.. I min värld inte alls lika intressant som en issued som använts som det var menat.
Bra instagramkonto att följa om man gillar MIL klockor förövrigt.
Ytterligare en.
(Nyligen postad, kolla lådan i bakgrunden).
Jag hade valt bort båda, tycker inte heller de är vintage. Vi har alla olika synvinklar.Varför välja?
(Nu tror jag ni har alla utom 1 för den som vill räkna).
Lite lost här, vilket är Instagramkontot att följa om man gillar militära klockor (vilket jag givetvis gör )?Bra instagramkonto att följa om man gillar MIL klockor förövrigt.
Förlåt @rpa338Lite lost här, vilket är Instagramkontot att följa om man gillar militära klockor (vilket jag givetvis gör )?
Kul med lite olika synvinklar. Och nu vet vi dessutom att du inte tycker modellen är vintageJag hade valt bort båda, tycker inte heller de är vintage. Vi har alla olika synvinklar.
Tackar, skall kolla upp det på en endaste gångFörlåt @rpa338
En NOS militärklocka måste vara billigare än en använd?
Exakt vad jag skrev via PM till @ollkli
Grymma bilder!Välkommen alla intresserade att skicka hit era NOS-klockor så skall jag slita på dom såväl inom som utom rikets gränser, så att värdet mångdubblas. Repor, fransade NATO-band och spännande historier från hårresande insatser garanteras. Allt har dock ett pris, i mitt fall högt...
CWC G10 -79
Vad ere för strap?CWC G10 -79