Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste ju passa på när det bjuds,
Han sålde inte en utan fler, minst 7st.Det här är väldigt förvirrande. Vart sjutton har alla dykt upp förutom den på Blocket?
Han sålde inte en utan fler, minst 7st.
?
Så ser baksidan ut. Om det är 1990 eller 2000 vet jag inte. Men december iaf.
Nej....eller 2001-06-13....
Vad var det för info?Varför tog du bort infon? Det är väl superrelevant om det stämmer.
Gör lite ont varje gång jag ser den där, ont för att jag inte har någon.Denna är svår att tröttna på
Lemania "twinpusher" från '75
Den är verkligen fin Önskar att jag själv kommer över ett sådant fint exemplar någon dagDenna är svår att tröttna på
Lemania "twinpusher" från '75
Gör lite ont varje gång jag ser den där, ont för att jag inte har någon.
Den är verkligen fin Önskar att jag själv kommer över ett sådant fint exemplar någon dag
Jag scannar MWR - PX flera gånger per dygn för att se om någon dyker uppDyker upp lite då och då, men det finns inte jättemånga i omlopp. Tur för mig, otur för er En riktigt trevlig klocka är det!
Hittade en i sämre skick än den @Teletomte har för 56k... Se här: http://www.chrono24.com/en/lemania/vintage-royal-army-ref-818-stainless-steel-bj-1975--id4695647.htmJag scannar MWR - PX flera gånger per dygn för att se om någon dyker upp
Hittade en i sämre skick än den @Teletomte har för 56k... Se här: http://www.chrono24.com/en/lemania/vintage-royal-army-ref-818-stainless-steel-bj-1975--id4695647.htm
Det där får ni sköta utan min inblandning, har du någon åsikt så varsågod.Ledsen om jag regnar på någons parad, men är fortfarande intresserad varför infon gällande Blockets NOS-Seiko´s som @SjööSandström postade igår togs bort.
@yonsson , du såg ju också vad som skrevs och kanske kan förklara? Det är ju i allra högsta grad relevant både för de som har köpt, och även nya köpare om de säljs vidare om det som insinueras stämmer.
Det där får ni sköta utan min inblandning, har du någon åsikt så varsågod.
Tror du inte att det kommer fler bilder? Den är väl ganska nyss upplagd.Är det någon som vet något mer om de/den där?
Också intressant att inte visa en bild på kronorna, relativt intressant i sammanhanget...