Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför? Den är för ung för honom Den kommer med ett ubersvettigt petroleumstinkande natoband..tror du han går igång på sånt?Bra klocka - men akta dig för @Gummo !
Han menade att jag brukar bryta armen av folk jag ser som förgriper sig på sina klockor med lädernato!Varför? Den är för ung för honom Den kommer med ett ubersvettigt petroleumstinkande natoband..tror du han går igång på sånt?
Bra, då vet jag vad du ska få i julklappHan menade att jag brukar bryta armen av folk jag ser som förgriper sig på sina klockor med lädernato!
Coolt att det trillade in en Pulsar. Vad är det för mått på den där? Lugbredd?
Snyggaste g10 imo. 36mm. 20mm så att phoenix sitter som det ska. Ska komplettera med en Pulsar kronograf tänkte jag.Coolt att det trillade in en Pulsar. Vad är det för mått på den där? Lugbredd?
FuuuuuSåg denna på Tradera. Kanske någon här som är intresserad?
http://www.tradera.com/item/1917/268890510/seiko-sports100-y754757
Catch!Såg denna på Tradera. Kanske någon här som är intresserad?
Aldrig sett innan! Stor gillafaktor Storlek?
Såg denna på Tradera. Kanske någon här som är intresserad?
http://www.tradera.com/item/1917/268890510/seiko-sports100-y754757
Var väl inte jag som outade den? Är också ett offer.Damn all of you!
Kaplans tillhör ju mainstream men förstår inte varför man outat annonser på exempalvis tradera där folk faktiskt tråkar efter schyssta klockor.Eftersom ni verkar uppsatta mina tips så kommer här ännu ett
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3156/vara/1286552
Lite skillnad Kanske?Eftersom ni verkar uppsatta mina tips så kommer här ännu ett
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3156/vara/1286552
Okej, ärligt så trodde jag inte folk hade uppmärksammat den på Tradera så jag ville vara schysst och tipsa. Nu var det nämligen så att halva forumet hade ögonen på den då flera hörde av sig och tyckte det var onödig att jag uppmärksammade den.Kaplans tillhör ju mainstream men förstår inte varför man outat annonser på exempalvis tradera där folk faktiskt tråkar efter schyssta klockor.
Funderade på om du ville jävlas eller hjälpa till. Nu vet vi iaf. Tycker inte heller den blev farligt dyr. Behövs förstås ingen ursäkt..freedom of speach!Okej, ärligt så trodde jag inte folk hade uppmärksammat den på Tradera så jag ville vara schysst och tipsa. Nu var det nämligen så att halva forumet hade ögonen på den då flera hörde av sig och tyckte det var onödig att jag uppmärksammade den.
Har väldigt ofta fått glada tillrop här på forumet när jag har tipsat om auktioner men denna gång blev det tydligen fel, kanske just för att många redan hade den på sin minneslista. Jag tycker inte den blev speciellt dyr men har inget att jämföra med. Ska hädanefter sluta tips om ur
Ber om ursäkt till er som hade tänkt lägga ett bud.
Okej, ärligt så trodde jag inte folk hade uppmärksammat den på Tradera så jag ville vara schysst och tipsa. Nu var det nämligen så att halva forumet hade ögonen på den då flera hörde av sig och tyckte det var onödig att jag uppmärksammade den.
Har väldigt ofta fått glada tillrop här på forumet när jag har tipsat om auktioner men denna gång blev det tydligen fel, kanske just för att många redan hade den på sin minneslista. Jag tycker inte den blev speciellt dyr men har inget att jämföra med. Ska hädanefter sluta tips om ur
Tanken är god och majoriteten här ute fiskar i samma hav så den hade väl knappast undgått någon. Dock kan det sticka i ögonen ibland när vissa ur uppmärksammas mer än vad de borde/förtjänar. Tänker typ på autavian på SAV, knappast så den hade undgått någon men diskussionen som följde var inte till någons fördel.Okej, ärligt så trodde jag inte folk hade uppmärksammat den på Tradera så jag ville vara schysst och tipsa. Nu var det nämligen så att halva forumet hade ögonen på den då flera hörde av sig och tyckte det var onödig att jag uppmärksammade den.
Du är väl inget offerVar väl inte jag som outade den? Är också ett offer.
Ok då. Hehe kunde ha varit Damage control på hög nivå.Tanken är god och majoriteten här ute fiskar i samma hav så den hade väl knappast undgått någon. Dock kan det sticka i ögonen ibland när vissa ur uppmärksammas mer än vad de borde/förtjänar. Tänker typ på autavian på SAV, knappast så den hade undgått någon men diskussionen som följde var inte till någons fördel.
Lärdomen för mig iaf är att inte uttala mig om det jag tänker buda på helt enkelt.
Du är väl inget offer
Klart man får. Men man måste väl få lufta sin frustration ffs. .Sorry, men vilket trams! Varför ska du behöva be om ursäkt?
Till att börja med verkade ju alla surgubbar som reagerat redan haft klockan på sin lista, så det hade ju kvittat om du tipsade eller inte.
Sen så varför finns det tipstrådar om man nu inte ska få upplys sina forumkamrater om intressanta klockor, men som man kanske inte har möjlighet att köpa just nu? Eller det kanske bara ska PM:s runt till den innersta cirkeln?
Okej, ärligt så trodde jag inte folk hade uppmärksammat den på Tradera så jag ville vara schysst och tipsa. Nu var det nämligen så att halva forumet hade ögonen på den då flera hörde av sig och tyckte det var onödig att jag uppmärksammade den.