Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter varken vara vintage eller utskrivna av en krigsmakt?Har en riktigt fin Wenger som ger militärvibbar och en SS skydiver. Ska få till bilder..
Ursäkta, jag missuppfattade tråden, skrev innan jag tänkte. Nej, vintage är de inteLåter varken vara vintage eller utskrivna av en krigsmakt?
Ta det inte så allvarligt; det är flera ur postade här som inte är gamla och inte utgivna av en militär myndighet. Posta på du så får vi se vad du har...Ursäkta, jag missuppfattade tråden, skrev innan jag tänkte. Nej, vintage är de inte
Vad kom du fram till att Tg 195 kostar nuförtiden .....?
Tack. Japp stora kronor (inte för att jag vet vad det innebär).Grymt! Grattis! Ser ut som ett fint ex också!
Stora kronor?
Tack. Japp stora kronor (inte för att jag vet vad det innebär).
Men äckligt! Snyggaste varianten, enligt mig!
Mycket, mycket bra! Blir avundsjuk!
Tjingpax!
Tack! Militärur är riktigt kul!Den kombon är svårslagen! Viggenlemania och tg195!
Tror inte det står något på min baksida.Stora kronor innebär att iallafall några avTg 195 är tillverkade 1958.
Här är baksidan på min.
Snyggt! Annorlunda söm, kan inte lista ut om den endast är dekoration eller även fyller en funktionHar äntligen lyckats skaka fram ett band som passar, så nu får den lille tyska sjömannen premiär på handleden.
Militärmärkning?
Hoppas dessa platsar här
Inga militära märkningarMilitärmärkning?
Jodå, den fyller i allra högsta grad en funktion. Det är ett urgammalt band i ytterst tunnt läder med öppna ändar, så sömmarna håller ihop hela bandet.Snyggt! Annorlunda söm, kan inte lista ut om den endast är dekoration eller även fyller en funktion
Hursom så satt det som en smäck på den grymt fina klockan.
Salve! Toppenkombo!Tack! Militärur är riktigt kul!
Ny inkommande! borde ha den nästa vecka...
Tack, ser fram emot det. Blir en perfect partner till min Tg 195Kul köp! Grattis!