Kul, grattis!Ny inkommande! borde ha den nästa vecka...
Kör lillebror idag(också)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, grattis!Ny inkommande! borde ha den nästa vecka...
Ser ut att vara i fint skick!Kul, grattis!
Kör lillebror idag(också)
Hej!
Jag är ny på forumet och halkade in då jag började leta information om en klocka som jag haft liggande i över 25 år. Jag fick den när jag gick i lågstadiet då min mormors bror gick bort och inte hade några arvingar. Jag minns inte riktigt vad min mormors bror hade för yrke och tyvärr gick även hon bort ett par år senare så jag har ingen att fråga i heller.
Jag har sett klockor med tre kroner märket, dock har jag inte sett just denna modell någon annanstans. Är det någon här som kanske har någon form av information om vilka som haft denna modell?
Så vackra de är tillsammans Grattis!Och så kom den... Nu har Tg'n fått sällskap
Tack, det är en bra dag idagSå vackra de är tillsammans Grattis!
Grym duo, grattis!Och så kom den... Nu har Tg'n fått sällskap
Galet bra! Hur är den i jmf med tg?Och så kom den... Nu har Tg'n fått sällskap
Helt olika funktionalitet naturligt vis, men i övrigt väldigt lika. Tg'n är fortfarande favorit om du tvingar mig att välja...Galet bra! Hur är den i jmf med tg?
Tack! Tänkte mest hur de bär osvHelt olika funktionalitet naturligt vis, men i övrigt väldigt lika. Tg'n är fortfarande favorit om du tvingar mig att välja...
Snyggt, grattis till ett kul köpOch så kom den... Nu har Tg'n fått sällskap
Cool Vad är den för någonting?Gammal krigare idag.
Tack! ATP-Klocka. Issued till brittiska Armén under andra världskriget. @Rozzy har skrivit en riktigt bra tråd om dem, min är tillverkad av Revue, @Bjoerlin76 har en nästintill identisk som också postades i dagens vintage idag.Cool Vad är den för någonting?
Tack för infon Skall leta rätt på tråden och läsa den!Tack! ATP-Klocka. Issued till brittiska Armén under andra världskriget. @Rozzy har skrivit en riktigt bra tråd om dem, min är tillverkad av Revue, @Bjoerlin76 har en nästintill identisk som också postades i dagens vintage idag.
https://klocksnack.se/threads/atp-the-even-dirtier-seventeen.80850/ slänger in den här, intressant läsning!Tack för infon Skall leta rätt på tråden och läsa den!
Tack, såg en bild på både fram och baksidan av din klocka. Är mycket intresserad av militärhistoria och samlade på mig 6 militärklockor. Har dock sålt av 5 av dem då jag i princip aldrig använde dem. Har bara kvar en fin Heuer Bund som tyvärr nog kommer att bli nästa klocka som jag säljer. Lite sorgligt men jag har knappt använt den sedan jag köpte denhttps://klocksnack.se/threads/atp-the-even-dirtier-seventeen.80850/ slänger in den här, intressant läsning!
Mycket fint exemplar! Och en fin bild där du får fram blåneringen också! Ser gärna fler bilder på den; utan hårig armGammal krigare idag.
Tack! Får sällan tillfälle att fota annat än wristshots - men ska försöka få till något nästa gång jag bär den.Mycket fint exemplar! Och en fin bild där du får fram blåneringen också! Ser gärna fler bilder på den; utan hårig arm
Alla rätt. !! Nice!
Cold War Record
Något sådant här är schyst...
Cold War Record
Den här ska få nya kläder, kom med tips.
Något sådant här är schyst...
Slöjdat av AW-Straps.
Ursäkta min okunskap men vilka var det som tilldelades denna?
Ursäkta min okunskap men vilka var det som tilldelades denna?