Inte jättemycket.
Härliga materialval! Riktigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte jättemycket.
Inte jättemycket.
Känns dock lite som att det räfflade bandet blir en smuts/damm-magnet.
MR-G är fantastiska. GPS-synk, titan och superfinish. Grattis!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Grattis, rackarns vad fin!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
MR-G är fantastiska. GPS-synk, titan och superfinish. Grattis!
Får man fråga vad en sådan jäkel går på?Tack! Slår ju inte din dock
Kan meddela efter test i verkligheten att så absolut inte är fallet, fantastiskt band på alla sätt.Känns dock lite som att det räfflade bandet blir en smuts/damm-magnet.
Kanonfin!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Gr
Grattis, rackarns vad fin!
Tackar!Kanonfin!
Får man fråga vad en sådan jäkel går på?
Härligt! Kul att du köpte! Den ser riktigt bra ut!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Mycket bra .Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Mycket bra .
Grattis till den fina!
Man blir ju bra sugen. En vacker dag ...
Härligt! Kul att du köpte! Den ser riktigt bra ut!
Det är tur att det finns såna som Atako Kwanza, man är ganska sansad trots allt.Tack! Är ju livsfarligt när man klivit över denna tröskel. Kommer ju sluta som @S.L
Men ”ganska sansad” är uppenbarligwn ett flexibelt begrepp...Det är tur att det finns såna som Atako Kwanza, man är ganska sansad trots allt.
Så länge atako finns är ribban väldigt högDet är tur att det finns såna som Atako Kwanza, man är ganska sansad trots allt.
Men ”ganska sansad” är uppenbarligwn ett flexibelt begrepp...
Jag måste nog klämma på en sån en dag!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Räcker nog med ett par dagar under riktigt starkt solljus.Jag ska få hem en beggad mr-g till veckan. Den har legat oanvänd i stort sett hela tiden sen den köptes 2016 och nu har jag lyckats komma överens med ägaren om att få köpa den. Ett problem är att den inte går igång när man försöker ladda den med solljus Jag tänker mig att problemet torde lösas av ett nytt batteri eller vad som nu sitter där. Är det en kondning, en kapacitator, ett batteri, någon som vet?
Frågat Globen?Nu har min "nya" Mr. G landat! Ska prova att ladda den under en stark lampa och be en bön om att den vaknar så småningom... Har dock ytterligare ett problem - länken är för kort och länkbitarna som togs bort kastades av säljaren tillsammans med lådan. Jag vet, irriterande men inget jag kan göra åt. Vet någon om det går att få tag på länkbitar till denna? Tror att jag behöver minst två. Tips, någon?
Tack för tipset. Ska kolla med dem!Frågat Globen?
Wow, vad cool!Äntligen! Mäktig! Och alla som undrar om den säger ”jaha, en ny G-Shock bara”. Lysande!
Titan, bättre finish, överkursurverk med GPS.Wow, vad cool!
Vad är det som gör Mr-G:s speciella? Är det mycket bättre kvalité eller har dem några speciella funktioner du inte kan hitta på "vanliga" g-shocks?
Ah, intressant!Titan, bättre finish, överkursurverk med GPS.
De nutida är analoga och tri-synk av tid (GPS/Multiband/Bluetooth).Wow, vad cool!
Vad är det som gör Mr-G:s speciella? Är det mycket bättre kvalité eller har dem några speciella funktioner du inte kan hitta på "vanliga" g-shocks?