S
Staafen
Guest
Här skulle jag också vilja vara med. Får börja leta!Absolut!! Välkommen till klocknördarnas VIP klubb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här skulle jag också vilja vara med. Får börja leta!Absolut!! Välkommen till klocknördarnas VIP klubb
Vore kul om du ville komma med i detta namnkunniga sällskap. Finns rätt mycket kul de ute faktisktHär skulle jag också vilja vara med. Får börja leta!
Du får mer än gärna tipsa om du ser något skoj!Vore kul om du ville komma med i detta namnkunniga sällskap. Finns rätt mycket kul de ute faktiskt
LovarDu får mer än gärna tipsa om du ser något skoj!![]()
tyvärr är det nog nåt mer än bara blecket. den tickar inte även med allt på plats. kan ju va så att den var trasig redan när jag hittade den. utomhus. regn och så.....Går det inte att bara haka tillbaka blecket? Tycker det ser helt ut.
Vi får nog påminna varandra om det i framtiden... missade helt.Idag är det Musse piggs födelsedag. Har på mig den här
![]()
vilken jättefin !!Någon mer som rastar Musse idag?
![]()
Finns ju andra alternativ än just Rolex, den här har ETA 2824-2 verk texvilken jättefin !!
jag kommer aldrig ha råd, men kul att se den ändå.![]()
Mums, dom är goa dom där! @Dr Puh förvaltar också en sånMusse redo![]()
Tack! Ja jag gillar den som tusan så kul att den är automat och att ögonen ändras varje dag!Mums, dom är goa dom där! @Dr Puh förvaltar också en sån
Musse vänner! Idag kom vi med på Eqotime.com
https://eqotime.com/man-blir-sa-glad-av-musse-pigg-margarinkungen-ar-tillbaka/
in och läs mina vänner
![]()
På med den och bli glad du med...Härlig läsning! Kul! Nu blev jag taggad på Musse igen, legat i lådan för länge nu.
Tjena folket, fick nyss hem dessa klockor. Tänkte höra med er om ni vet något om dem och om det finns något värde i dem?![]()
Tack på förhand
De två till vänster går för max ett par hundra lappar. Det samma gäller nog för den högra. Jag tycker locket är intressant på den högra och har inte sett en liknande. Hur ser klockan ut med locket stängt?![]()
Häftig!![]()
Tack för svar! Så här ser den ut stängd, hittar inget märke på den. Det är två luckor också av någon anledning
Edit: baksidan också
![]()
Kul! Karl-Alfred är ju en klassiker som hängt med som klocka i princip lika länge som Musse. Snodd bild på en New Haven från 1935.Nån fler som nappat?
Tog mig i kragen och justerade länken.
![]()