Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en Undone sedan tidigare men den används ytterst sällan av olika anledningar.Otroligt cool klocka. Länge varit sugen på en av deras klockor. Hur är kvaliten? Även varit sugen på denna
Robert Langdon i Dan Browns böcker bär en Musse Pigg-klocka:
![]()
Vilka modeller blev det?
En egen och Blanc Sur NoirVilka modeller blev det?![]()
Snyggt, var placeringen av den ikoniska lilla gubben längst ner på bandet ett medvetet val?En egen och Blanc Sur Noir
![]()
Givetvis!Snyggt, var placeringen av den ikoniska lilla gubben längst ner på bandet ett medvetet val?![]()
Haha, köp en!Jag är inte kvinna men känner mig ändå kränkt, var är alla Mimmi Piggklockor?![]()
Nu börjar det likna något!Haha, köp en!
![]()
Disney Mimmi Pigg klocka D3506ME
Köp Disney Mimmi Pigg klocka D3506ME på nätet för 410,00 Kr. Snabb och pålitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Supercool!Shubtill
![]()
”Gucci Grip”
Shubtill
![]()
”Gucci Grip”
Cool, är musse pigg tryckt på insidan av glaset? Är det därför det ser så 3D:igt ut?Nytt, något diskretare band på Mickey Mouse - Keith Haring Swatch’en. Tycker det blev riktigt bra!
![]()
![]()
Det stämmer, inte toppen för läsbarheten. Men riktigt najs! =)Cool, är musse pigg tryckt på insidan av glaset? Är det därför det ser så 3D:igt ut?